Jeg vil ikke komme ind på om de direkte kan sammenlignes, men jeg hoster da websites, det gør i også, jeg leverer også en god oppetid, men jeg skilter ikke med den og prisen er også en anden. Jeg har dog ikke telefonsupport og tilbyder ikke VPS, det er muligt der er forskel andre steder, men næppe mere end at de fleste alligevel vælger den billigste udbyder....det er ihvertfald hvad jeg har erfaret og nu har tilpasset mig til. Undskyldning godtaget Jeg håber også det bliver en success, det vil jeg arbejde hårdt for. Tak og i lige måde |
linuxwebhotel:Det er en ny bruger fordi jeg fulgte et råd om at tage et brugernavn som havde noget med min virksomhed at gøre, der er ikke andet i det.
Det er ikke helt det samme, men det er tæt på samme priser.
Det er muligt at mit tilbud ikke er holdbart, det må tiden vise, men det betyder ikke at jeg forsøger at snyde nogle som der antydes.
Det er fordi jeg er stædig at jeg bliver ved og fordi jeg tror på at det nok skal lykkedes, det er muligt jeg er for tykhovedet til at fatte at det ikke kan gå, men er det ikke sådan de fleste iværksættere er?, eller ihvertfald en stor del af os.
I skuffer mig virkelig, det er en af de ting som trækker ned her på amino, men det er ikke aminos skyld at der findes sådanne brugere, så jeg bliver hængende alligevel, der er mange hjælpsomme sjæle her og jeg vil også gerne hjælpe andre.
Men tak fordi i forsøger at ødelægge det for mig ved at gøre andre opmærsomme på mine fiaskoer, i kan ligesågodt linke direkte til det.
Det syntes jeg er grimt.
Nu er amino et debatforum ikke en tilbudsavis.
Der ud over mener jeg at jeg hjælper andre ved at sætte spørgsmåltegn ved dit tilbud, når det ikke er første gang du forsøger på denne måde, og det tidligere er gået galt.
Hvis du have lavet et nyt produkt, i stedet for at puste nyt liv i noget der er gået galt flere gange, så havde dit tilbud helt sikkert fået en helt anden modtagelse.