Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS webhotel

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke komme ind på om de direkte kan sammenlignes, men jeg hoster da websites, det gør i også, jeg leverer også en god oppetid, men jeg skilter ikke med den og prisen er også en anden. Jeg har dog ikke telefonsupport og tilbyder ikke VPS, det er muligt der er forskel andre steder, men næppe mere end at de fleste alligevel vælger den billigste udbyder....det er ihvertfald hvad jeg har erfaret og nu har tilpasset mig til.

Undskyldning godtaget

Jeg håber også det bliver en success, det vil jeg arbejde hårdt for.

Tak og i lige måde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

linuxwebhotel:

Det er en ny bruger fordi jeg fulgte et råd om at tage et brugernavn som havde noget med min virksomhed at gøre, der er ikke andet i det.

Det er ikke helt det samme, men det er tæt på samme priser.

Det er muligt at mit tilbud ikke er holdbart, det må tiden vise, men det betyder ikke at jeg forsøger at snyde nogle som der antydes.

Det er fordi jeg er stædig at jeg bliver ved og fordi jeg tror på at det nok skal lykkedes, det er muligt jeg er for tykhovedet til at fatte at det ikke kan gå, men er det ikke sådan de fleste iværksættere er?, eller ihvertfald en stor del af os.

I skuffer mig virkelig, det er en af de ting som trækker ned her på amino, men det er ikke aminos skyld at der findes sådanne brugere, så jeg bliver hængende alligevel, der er mange hjælpsomme sjæle her og jeg vil også gerne hjælpe andre.

Men tak fordi i forsøger at ødelægge det for mig ved at gøre andre opmærsomme på mine fiaskoer, i kan ligesågodt linke direkte til det.

Det syntes jeg er grimt.

Nu er amino et debatforum ikke en tilbudsavis.

Der ud over mener jeg at jeg hjælper andre ved at sætte spørgsmåltegn ved dit tilbud, når det ikke er første gang du forsøger på denne måde, og det tidligere er gået galt.

Hvis du have lavet et nyt produkt, i stedet for at puste nyt liv i noget der er gået galt flere gange, så havde dit tilbud helt sikkert fået en helt anden modtagelse.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 15:21

Karsten Sønderup Hansen:

Nu er amino et debatforum ikke en tilbudsavis.

Der ud over mener jeg at jeg hjælper andre ved at sætte spørgsmåltegn ved dit tilbud, når det ikke er første gang du forsøger på denne måde, og det tidligere er gået galt.

Hvis du have lavet et nyt produkt, i stedet for at puste nyt liv i noget der er gået galt flere gange, så havde dit tilbud helt sikkert fået en helt anden modtagelse.

Jo lige netop forumet "Jeg har et godt tilbud til dig" det er en tilbudsavis..he he, du er helt galt på den.

Som sagt produktet er justeret en smule fordi jeg tror på det, jeg syntes det var et forsøg mere værd.

Det er jo netop det som vi gør os ivækrsættere, vi forsøger til det lykkedes, nogle forsøger med flere projekter andre forsøger med en ide de fortsat tror på.

Men det er stadig ikke jeres opgave at gøre andre opmærksomme på mine fejl i et tilbud jeg kommer med her i dette forum.

Det kunne jeg aldrig finde på.

Jeg kunne forstå at i kom med kritik hvis jeg havde spurgt jer til råds om jeg skulle forsøge med denneher ide en gang til, men at komme med disse indlæg når jeg er ved at starte noget op, det er ikke nogen hjælp.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38

Peter, et sidste spørgsmål.

Hvem er det man handler med, når man køber et webhotel på linuxwebhotel.dk. Jeg kan ikke finde noget cvrnr.?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:41

Hej Peter

Jeg syntes dit tilbud er rigtigt godt, jeg tror helt klart at små-skala hosting indefor et par år bliver gratis, jeg mener endda det er et eksemplerne i Chris Anderson's Freemium bog.

Omvendt så syntes jeg faktisk det er fuldstændigt fair, at Frands fremhæver at du tidligere har måtte lukke nogen ting ned. Men istedet for at kritiserer at Frands for det, hvorfor så ikke bare fortælle hvordan kunderne kan komme relativt ubeskadet ud af situationen, hvis det sker igen.

Det er jo ikke sværere end, at de får mulighed for at tage en backup af deres site. Så hvis du lukker eller de ønsker at flytte til et andet webhotel, så er det nemt at gøre. Så har du løst problemer, og dine fremtidige kunder, kan være trygge, det værste der kan ske dem er at de bliver nødt til at skifte til en dine dyrere konkurrenter.

En anden ting, jeg syntes du skal overveje er om du ikke kan tjene penge på dine gratis kunder, f.eks. ved at udsende nyhedsbreve med tilbud. Prøv f.eks. at tilmelde dig 123hjemmeside, de er super gode til den slags.

Der er sikkert en masse flere muligheder, som det er vigtigt at du får øje på.

Iøvrigt skal du se det som en positiv ting, at dine konkurrenter skriver i denne tråd, og dermed skaber meget mere opmærksomhed om den. Jeg lavede for noget tid siden tråden Vinderen af Amino's Webshop Priskrig , der var en der mente at de var amoralsk at vi kunne se kundernes omsætning, og han diskuterede på livet løs, det sjove er at mens han gjorde det, fik vi jeg mener det var 35 signups på relativt få timer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:58

linuxwebhotel:

Hej Mikael

Tak det er jeg glad for at høre

Nej, man skal selv flytte sin hjemmeside m.m. til det nye webhotel.

Men jeg overvejer en mulighed for om man skulle kunne tilkøbe den ydelse.

super takker for det gode svar Big Smile det er et  super tilbud i tilbyder Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 17:15

Lundsby:

Hej Peter

Jeg syntes dit tilbud er rigtigt godt, jeg tror helt klart at små-skala hosting indefor et par år bliver gratis, jeg mener endda det er et eksemplerne i Chris Anderson's Freemium bog.

Omvendt så syntes jeg faktisk det er fuldstændigt fair, at Frands fremhæver at du tidligere har måtte lukke nogen ting ned. Men istedet for at kritiserer at Frands for det, hvorfor så ikke bare fortælle hvordan kunderne kan komme relativt ubeskadet ud af situationen, hvis det sker igen.

Det er jo ikke sværere end, at de får mulighed for at tage en backup af deres site. Så hvis du lukker eller de ønsker at flytte til et andet webhotel, så er det nemt at gøre. Så har du løst problemer, og dine fremtidige kunder, kan være trygge, det værste der kan ske dem er at de bliver nødt til at skifte til en dine dyrere konkurrenter.

En anden ting, jeg syntes du skal overveje er om du ikke kan tjene penge på dine gratis kunder, f.eks. ved at udsende nyhedsbreve med tilbud. Prøv f.eks. at tilmelde dig 123hjemmeside, de er super gode til den slags.

Der er sikkert en masse flere muligheder, som det er vigtigt at du får øje på.

Iøvrigt skal du se det som en positiv ting, at dine konkurrenter skriver i denne tråd, og dermed skaber meget mere opmærksomhed om den. Jeg lavede for noget tid siden tråden Vinderen af Amino's Webshop Priskrig , der var en der mente at de var amoralsk at vi kunne se kundernes omsætning, og han diskuterede på livet løs, det sjove er at mens han gjorde det, fik vi jeg mener det var 35 signups på relativt få timer.

Jeg ville gerne give folk den mulighed for at tage backup også, de kan dog allerede tage backup via ftp og gennem phpmyadmin, men jeg bliver nød til også selv at sikre mig så jeg ikke mister kundedata.

Lyder som en god ide med tilbud til gratis kunder, det er også muligt der kommer et gratis produkt, eneste bekymring er at det kan gå ud over salget af de webhoteller som jeg skal tjene på.

Jeg har også fået en del signups og jeg tror at det også skyldes at tråden her er holdt i live, så på det punkt tror jeg ikke det rammer mig med de negative indlæg, men det er noget som jeg alligevel bliver lidt skuffet over, så den opmærksomhed kunne jeg godt have undværet.

Nok om det, jeg kommer mig hurtigt over det og glemmer det hurtigt igen.

God jul allesammen Smile

mvh

Peter Nilsson

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes det er prisværdigt at du 

1) ønsker at give noget af værdi gratis væk og

2) at du prøver at starte noget op igen som iværksætter

Nu har jeg flere webhoteller rundt omkring og derfor en potentiel kunde. Derfor tænkte jeg at jeg ville give dig lidt input om min beslutningsprocess.

Det eneste du slår på her er pris! Det er ikke holdbart, hverken for mig som kunde eller dig som iværksætter. Hvis du er en lille spiller i hosting markedet (hvilket du tydeligvis er) så kommer du aldrig til at kunne tilbyde en bedre pris en de store spillere. Du vil muligvis på papiret kunne komme med en billigere pris, men du ville aldrig kunne levere den bagvedliggende infrastruktur såsom skalering, hastighed og support niveau.

For mig betyder 5-10-20 kroner om måneden altså ikke det store, jeg er meget mere interesseret i stabilitet og features. Min timepris ligger vel på omkring de 1000, så hvor mange penge tror du jeg spilder hvis jeg pludselig skal til at migrere flere sites over til en ny host? Nu kan jeg nok få nogen til at hjælpe mig, som koster mindre, men jeg har faktisk lige været igennem processen da rigtig mange Dreamhost sites blev hacket for noget tid siden. Så skulle der lige flyttes i omegnen af 15 websites til en ny host. Det brugte jeg rigig lang tid på.

Så når jeg nu ser dit gamle tilbud som du også kom med for et år siden:

http://www.amino.dk/forums/t/142919.aspx

Så konkluderer jeg desværre altså temmeligt hurtigt at jeg ikke kunne finde på at bruge dig ellers gode tilbud. Men det kan selvfølgelig være at hvis man er en ung person der gerne vil prøve at have en blog for første gang, at det så kunne være interessant. Bare husk på at her hvor du vælger at poste dit tilbud er vi flest iværksættere der har behov for en god stabil hosting mere end "det absolut billigste tilbud".

Har du regnet på din prismodel? Hvor mange kunder skal du have der betaler dig 5 kroner om måneden før det er en god forretning? Og hvordan hulen skal du finde alle disse kunder når du ikke har et budget til markedsføring?

Når bare lidt blandede tanker, håber ikke du tolker det negativt. Og rigtig godt nytår :)

Og Lundsby: Du bruger ordet "amoralsk" i din paragraf hvor du samtidig linker over til en af dine egne tilbudstråde. Jeg tror de fleste af os har set at du nu for tredie gang har "launchet" Cloudsprout, så du behøver ikke at linke til dine egne tråde hver eneste gang.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Rasmus

Tak for dit input, desværre syntes jeg ikke det er særligt opløftende.

Lad os se hvordan det går.

Jeg vil ikke kommentere yderligere her hos amino, ej heller kritik.

Rabatkoden her virker indtil i morgen, derefter vil der ikke være særlige tilbud til aminoer.

En debat som denne kan skræmme kommende aminoer væk, jeg vil også advare andre iværksættere kraftigt at benytte disse forums.

Flere af disse indlæg forventer jeg dog ikke skader ret meget, de er bare irreterende, men det skader nok ikke SEO mæssigt Cool

Kan i have et godt nytår og lad den bedste vinde i det nye år Smile

;-Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Peter Nilsson:
jeg vil også advare andre iværksættere kraftigt at benytte disse forums.

Nu er der rigtig mange der får meget hjælp her på amino, så du får lige lidt -karma for denne kommentar.

Held og lykke med dit hostingprojekt i det nye år.Smile

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)