Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af mobil tilbehør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.

Jeg har gået med tanken om at åbne min egen internet hjemmeside, hvor jeg vil sælge mobil tilbehør. Men nu er spørgsmålet bare, hvor jeg kan købe de her ting billigt. Altså jeg ved at når man køber mange ting på en gang, bliver prisen billigere. Men hvor. Og er det troværdige hjemmesider man købe fra. Nogle erfaringer?

Mvh
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Inden du tænker på det. Får du lige de her spørgsmål at gumle på. :)

- Er der et stort markede i det?

- Hvad gør din webshop bedre end de 100 andre webshops der findes som sælger lir til mobilen? 

- Hvordan har du tænkt dig at få kunder i bixen? 

Når jo omkring ting du kan købe fra. 

http://alibabae.com er en god side. 

Tilmeldt 20. Dec 12
Skrevet kl. 14:39

Hey.....

Tænker på at sælge ting til lave priser.....Dermed vil der også være prisgaranti.

Men er lige nu igang med at læse bogen e-pusher....Den har givet mig mange gode råd. Jeg håber ihvertfald at det vil gå som planlagt.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:53

Hej Lunden,

Fedt, at du vil springe ud i det!

Du skriver, at du vil differentiere dig udelukkende på priser. Det er absolut ikke vejen frem på det marked, du planlægger at bryde ind på.

Jeg vil klart anbefale dig, at du finder et eller flere specielle produkter at differentiere dig på istedet, eller gør noget helt unikt ved din webshop, der får kunden til at føle, at det er hos dig, han/hun bare MÅ handle frem for hos alle andre.

Hvis du kun har prisen i fokus, så får du det svært på det marked :)

Du kan altid skrive en privat besked, hvis du får brug for hjælp :)

Jeg håber du får succes!

Glædelig jul :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Dec 12
Skrevet kl. 15:31

Hej Lars.

Vil selvfølgelig prøve at lave en hjemmeside, der gør at kunder vil købe hos mig end andre...

Men det er ikke der problemmet ligger, ser jeg leder efter en hjemmeside hvor man kan købe de her tilbehør. Har hørt om Alibaba.com, men da den har fået dårlig anmeldelser på trustpilot.dk har jeg mistet troværdigheden på den hjemmeside....

Tænkte på om der er nogle som kender nogle hjemmesider, hvor man kan købe de her ting billigt. 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 15:36

Hej Lunden,

Allerede nu, tror jeg, du bevæger dig i den forkerte retning. Hvis du kun leder efter noget billigt Kina skrammel, så holder din webshop med garanti ikke i længden. Du vinder ikke på at købe de billigste varer, der gør dig tilfreds, men på at købe de bedste varer, der gør dine kunder tilfreds.

Men hvis det bare er det billige bras, så prøv dx, alibaba, inthebox siderne, madeinchina osv. osv.

God vind.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Dec 12
Skrevet kl. 15:42

Du har måske forstået mig forkert. Vil helst undgå alt billig skrammel. Mente selvfølgelig at når man køber for eksempel flere ting på en gang, bliver prisen billigere og billiger.

Produkterne skal selvfølgelig være af god kvalitet.

Sprøg så nu om du måske kender en hjemmeside hvor man kan købe sådan nogle ting(Helst danske eller europæiske)

Mvh

Tilmeldt 17. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:42

Hej- har du startet dit virksomhed?

Kontakt mig på Eser@live.dk- jeg har klar webshop der er  køre allerede til  billige penge, som muligvis vil være noget for dig.

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:00

Som andre også nævner, så findes der flere gode hjemmesider. Du kan blandt andet købe hjem fra DHGate og Alibaba, som er nogle af de største :-) Held og lykke med din cover og mobil tilbehør shop.. :-D

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sesus:
Som andre også nævner, så findes der flere gode hjemmesider. Du kan blandt andet købe hjem fra DHGate og Alibaba, som er nogle af de største :-) Held og lykke med din cover og mobil tilbehør shop.. :-D

Af ren og skær nysgerrighed: Hvorfor render du rundt og finder alle de gamle tråde om mobiltilbehør frem?

Jeg kan ikke lige få øje på at du bringer noget vigtigt nyt på banen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)