Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain webshop - nets el. paypal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har svært ved at få sat mig ind i de to typer og generelt finde ud af hvordan det fungere på en dandomain webshop, hvis man vælger at bruge deres paypal-løsning... Umiddelbart kan jeg se en pris-fordel.

Er der nogen herinde der kan sætte det lidt bedre op fordele og ulemper for de to metoder? evt. har prøvet at bruge paypals løsning istedet for nets? Ved om det er sværere for kunden at bruge? Det skal selvfølgelig også være nemt for mig at bruge ;-) Vil gerne have at folk skal som minimum kunne betale med dankort, visa/dankort, visa/elektron og mastercard... og kan se at det burde være en fordel at man har det samlet hos paypal, istedet for at skulle have to løsninger nets og teller...

Håber at høre nogle gode erfaringer

mvh.

Michelle Sørensen

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:27

Dankort er et must på en dansk webshop efter min mening. Visa, mastercard etc. kan til nøds undværes, men 20% af mine kunder bruger dem, så det er dum omsætning man mister, ved ikke at have det.

Jeg vil aldrig bruge paypal på en dansk hjemmeside, uanset hvor nemt det er. Det lyser af utroværdighed, selvom jeg ved hvor sikkert det er. Men min mor og andre lidt ældre, vil aldrig bruge det.. (Okay, min mor ville heller aldrig bruge dankort over nettet ;) )

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 10:36

Var lidt det jeg også var nervøs for, altså selve "utroværdigheden"... Havde samme dilemma da jeg undersøgte fragtpriser, i sidste ende valgte jeg at få en aftale med postdanmark.

Ved du hvad omkostningerne nogenlunde står i? Det er hos nets og teller jeg så skal ind ikke?

Læste på et tidspunkt at der var en oprettelse hos nets på omkring 2000 kr, men det kan jeg så ikke finde længere, så det hænger ærlig talt ikke meget sammen i mit hovedet mere ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:38
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:53

Hej

jeg har på et tidspunkt regnet på det (der ligger også en meget gammel tråd med regnestykket), og der var det for dyrt at bruge paypal. Nets tager godt nok oprettelsesafgift, men til gengæld er deres transaktionspris (i hvert fald på Dankort og Visa/Dankort) væsentligt lavere. Dankort- og Visa/dankortbetalinger overføres fra Nets dagen efter transaktionen.

Så det bedste råd er, at sætte sig ned og beregne omkostningen til hhv. Nets og Paypal over 2-4 år, og vælge den løsning, der er mest fordelagtig.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 11:31

Tak Kirsten... Jeg vil gøre et forsøg, mit problem er at jeg simpelthen ikke forstår priserne på nets, for kan se der kommer nye priser i 2013, derfor er det svært at bruge de debatter der ligger herinde :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)