Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille tøjmærke der vokser og VOKSER - hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for et par år siden lavet en streetwear tøjmærke med et ret fangende slogan. Første år var i forbindelse med en sportshjemmeside og vi solgte små 100 stk.

De sidste par år har det udviklet sig en del, sloganet er blevet registeret som et Trademark i både Europa og USA, og jeg har i år fået gang i en rigtig god og stabil produktion (via et firma der laver modetøj). 

Jeg sælger primært gennem min webshop og ca. 90 % af salget har været til DK, men især Tyskland og England er også ved at være med, og der er både solgt til Australien og USA. Samtidig er jeg også ved at få hul igennem til 5-6 butikker i DK, en i Frankrig og en i Østrig, de er alle meget tilfredse og flere har allerede lagt en supplerende ordre. 

Siden d. 1 oktober 2012, hvor denne sæsons produkter blev leveret, så har jeg solgt ca. 700 t-shirts og 100 sweatshirts. Produkterne er primært orienteret mod vinteren og skiløb, og fortsætter det sådan, så kan jeg sikkert melde udsolgt til påske.

Jeg har været i gang med en forretningsplan, og er lykkedes rigtig godt med PR og marketing, hvilket også er en del af mit arbejdsområde ved siden af dette "hobbyprojekt". 

Virksomheden er en enmandsvirksomhed og jeg er 100 % ejer af hele projektet... 

- Spørgsmålet er hvad dette kan og bør drives til?

- Om jeg skal satse på salg via butikker, egen hjemmeside ala threadless:-) eller andet? 

- Skal jeg finde en "partner", der kan skabe mere vækst? 

- Ville et advisory board være en ide, og hvilke profiler kunne være interessante? 

- Er der noget man bør være opmærksom på? 

God jul

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 22:39

Jeg ville finde en partner hvis jeg var dig, jo mindre du tjener nok penge til at ansætte folk. Du kan skrive hvis du er interesseret, jeg vil ihvertfald meget gerne hører mere.

Venlig Hilsen

Peter

Mail. peter@festfest.dk

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:17

Er selv ved at starte et lille projekt op :)

HAr et Advisory board og det sparker virkelig røv. Hold da op noget hjælp vi henter derfra.

Hvad er dine kompetencer selv :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)