Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER: super skarp web integrator/progrømmer, som partner i opstart af webside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i gang med at starte en ny webside, som er noget mere detaljeret end en webshop.
Jeg har haft kontakt med en konsulent og lavet en arbejdsplan osv. Jeg har også været i kontakt med en, der kunne lave min side, men uden held.

Jeg søger derfor nu er engageret person, der har styr på sin web ting. Dette projekt er dog kun som en "side ting" ved siden af uddannelse/arbejde.

Fra Tønder
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 20
Fra  KHansen IT Skrevet kl. 13:11

Hej Peter

Du skriver at du søger en partner, men hvad for partneren/programmøren ud af det?

Er der noget del i overskuddet i en bestemt periode, reklame på din side, din side i portfolie, kontant betaling når projektet er færdigt eller hvordan?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:22

Det lyder spædende, hvad er det budget på opgaven? ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 12
Skrevet kl. 14:52
Beklager manglende dybde. Men programmøren får en procentdel af overskuddet, når websiden er oppe at køre. Efter noget tid kan en fast løn forhandles, når det hele kører, som det skal.
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 12
Skrevet kl. 14:54
Når jeg skriver fast løn, er det fordi, det ikke bare er én opgave, der skal udføres, men et partnerskab jeg snakker om :-).
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 12
Skrevet kl. 14:54
Forstår ikke helt dit spørgsmål, Thomas :-)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:00

Hej Peter,

Du får ufattelig svært ved, at lokke nogen til med denne tråd.. Der er flere af denne type tråde herinde, hvor én efterspørg en programmør og så skal vedkommende nøjes med en del af overskudet.

Det i sig selv kan være fint nok, men du skriver intet om dig selv. Om hvad du vil bidrage med til partnerskabet og om du har smidt nogen penge i firmaet? Hvad bliver din position i firmaet? I øjeblikket lyder det blot således: Jeg søger én som kan lave det hele for mig og så får du måske noget ud af det. Jeg har blot ideen, ikke andet.

Ved godt, at det er sat på en spids, men du er virkelig nødt til at beskrive hvem du er og hvad DU kan tilbyde for, at lokke en til dig.

Derudover skal du også fortælle om din webshop og hvad man kan forvente af omsætning!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 12
Skrevet kl. 17:26

Tak for din hjælp. Er lidt uerfaren herinde, så det er rart lige at vide hvad,der er bedst!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:08

Peter :
Forstår ikke helt dit spørgsmål, Thomas :-)

Forsøgte at skrive: Hvad har du af budget på opgaven ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 12
Skrevet kl. 18:13

Jeg har lavet et mere detaljeret opslag, hvis nogen skulle være interesseret http://www.amino.dk/forums/t/182812.aspx#1230355 

Men jeg har ikke et FAST budget. Hvis du tjekker det andet link, kan du se, at jeg tjener nogle penge, jeg er klar til at smide i projektet løbende.
Dog ved jeg umiddelbart ikke, om der er nogle (for mit vedkommende) uforudsete udgifter. Du kan måske fortælle mig, hvilke udgifter, der kan være ved at lave en webside? :) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)