Jeg søger en programmør, der kan lave websites, der er mere komplekse, end webshops er. |
Hej Peter
Det lyder ikke som om, du har meget at komme med... Du har ingen penge, du har skudt i projektet. Du har end ikke et færdigt design. Du har ingen konkret forretningsplan.
Jeg har også en god idé. Vi skal lave flyvende biler. Hvem vil være ingeniøerne der ønsker at udvikle flyvende biler til mig mod at få noget af overskuddet? Nok ikke nogen, for at være lidt realistisk.
Det er fint at satse stort, men du satser jo dybest set ikke noget. Du spørger efter en person, som skal lave det du giver besked på og som ikke engang vil få del i virksomheden. Hvis jeg sad som udvikler, så ville jeg på dit nuværende stadie kræve 80% af virksomheden. De 20% skulle tilfalde dig for idé og sparring.
Det er ikke for at tage modet fra dig. Jeg er sikker på, at din idé har potentialet til at vælte facebook og google af banen. Du skal bare lige bevise det og der er der problemet ligger.
Hvis jeg må foreslå dig en alternativ tilgang, så gå på www.99designs.com og få lavet et fedt design, logo, bannere osv. Det koster dig 2-5.000 kr. Derefter så vælger du et CRM og sætter et opslag op på www.freelancer.com og www.odesk.com. Det kan vel gøres for omkring 20.000 kr. Så har du brugt 25.000 kr. og skal til at markedsføre dig. Det koster også.
Hvis du tror, at du efter at have brugt en del penge og er kommet noget af vejen stadigvæk har mod på et partnerskab, så har du noget at tilbyde. Det synes jeg ikke du har lige nu.
/Impetus