Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab med programmør ønskes til nyopstartet projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en programmør, der kan lave websites, der er mere komplekse, end webshops er. 

Mit navn er Peter, og jeg går til daglig i et alment gymnasiet i Aalborg. Før jeg lavede dette oplæg, har jeg været i kontakt med en progrømmer, men personen var for ustabil, så det kunne ikke fungere fra min side. Det er vigtigt for mig, at du er engageret i dette, selvom det er en "hobby ting" indtil videre.

Jeg har med min onkel, der er iværksætter konsulent, brainstormet lidt omkring hvad, man kunne sælge, der virker tiltrækkende for unge under uddannelse.
Jeg kan selvfølgelig ikke fortælle her, hvad det går ud på, men din opgave bliver at lave siden, som er forretningens omdrejningspunkt.
Hvis du er interesseret, kan du få mere at vide om den privat.

Og hvad får du så ud af det?
Jeg går som sagt i gymnasiet, så penge er ikke det, jeg har mest af, men jeg arbejder i en købmand, så jeg tjener nogle penge, jeg er villig til at smide i projektet. Dog tjener jeg ikke nok til at give en direkte løn i starten.  
Dét, jeg til gengæld kan love dig, er en procentdel af overskuddet, vi kan forhandle, når websiden kører. Og når den kører, er det meningen det skal blive en stor, internationel side.

Med det mener jeg, at det er meningen, siden skal blive "det nye", som alle de unge under uddannelse bruger. Jeg kan jo selvfølgelig på nuværende tidspunkt ikke fortælle, hvad den skal omsætte for, da det ikke er til at vide, men jeg sigter højt!

Jeg bliver ham, der vælger, hvordan websiden skal se ud designmæssigt, hvilke funktioner der er, og hvordan diverse opdateringer bliver. Jeg tegner et udkast og finder eksempler på andre sider, du skal ramme så godt som muligt på vores side. Jeg har det hele planlagt i hovedet, men det, jeg sådan set mangler, er en, der kan finde ud af at lave den webside, det handler om.
Derudover lægger jeg selvfølgelig ud for de udgifter, der kommer til at være undervejs. 
Jeg står også for at promovere siden på diverse måder - bl.a. på gymnasier og med flyers - og jeg står for det regnskab, der skulle blive.

Synes du dette lyder spændende, og er du interesseret i et partnerskab, så skriv en mail til: petermjensen27@gmail.com
Så kan jeg sende dig noget mere info om siden og målgruppen på længere sigt osv.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Det lyder ikke som om, du har meget at komme med... Du har ingen penge, du har skudt i projektet. Du har end ikke et færdigt design. Du har ingen konkret forretningsplan

Jeg har også en god idé. Vi skal lave flyvende biler. Hvem vil være ingeniøerne der ønsker at udvikle flyvende biler til mig mod at få noget af overskuddet? Nok ikke nogen, for at være lidt realistisk. 

Det er fint at satse stort, men du satser jo dybest set ikke noget. Du spørger efter en person, som skal lave det du giver besked på og som ikke engang vil få del i virksomheden. Hvis jeg sad som udvikler, så ville jeg på dit nuværende stadie kræve 80% af virksomheden. De 20% skulle tilfalde dig for idé og sparring.

Det er ikke for at tage modet fra dig. Jeg er sikker på, at din idé har potentialet til at vælte facebook og google af banen. Du skal bare lige bevise det og der er der problemet ligger. 

Hvis jeg må foreslå dig en alternativ tilgang, så gå på www.99designs.com og få lavet et fedt design, logo, bannere osv. Det koster dig 2-5.000 kr. Derefter så vælger du et CRM og sætter et opslag op på www.freelancer.com og www.odesk.com. Det kan vel gøres for omkring 20.000 kr. Så har du brugt 25.000 kr. og skal til at markedsføre dig. Det koster også. 

Hvis du tror, at du efter at have brugt en del penge og er kommet noget af vejen stadigvæk har mod på et partnerskab, så har du noget at tilbyde. Det synes jeg ikke du har lige nu. 

/Impetus

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:38

Du tager skam ikke modet fra mig. Jeg har jo også oprettet en bruger herinde for at høre andres råd. Jeg har godt nok en forretningsplan og et færdigt design, vil jeg lige sige, selvom jeg godt ved, det ikke er det, der vægter mest.

Men tak for dit svar. Jeg kan godt se, jeg muligvis skal begynde et andet sted. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)