He he er det ikke Geographical Norway jakker som KUN - stort set - bliver solgt på "tilbud"?
Der har de sidste mange år i hvert fald været lignende tilbud herinde med "spar 50%+" på Geographical... og lokalt her i Roskilde er de ligeledes på tilbud med 50% besparelse 2-3 gange hver sæson. De er også at finde på div. markeder rundt i landet, hvor de ligeledes sælges med 50-70% rabat.
Jeg kender faktisk ikke nogen der har købt til fuld pris....
Det virker derfor som om at det er en klar strategi at dette mærke sælges som spot tilbud med et label "SPAR XXX". Lidt ligesom når supermarkederne sælger noget med X% rabat - førpris Xkr - men hvor de kun har varerne de uger de er på "tilbud"...
Når det så er sagt, så vil jeg gerne byde 500 for en annorak - den kan du jo overveje :)
hvilke varer har der ikke været 50% tilbud på før ?
Jeg vil vende den om og spørge dig hvilke andre mærkevarer du konsekvent ser på tilbud med SÅ store besparelser (50-60%) FLERE GANGE årligt, samt online og på div. markeder?
Jeg undrede mig blot for jeg synes det er iøjefaldende at dette mærke SÅ tit markedsføres med disse besparelser, så måske vidste du om dette rent faktisk var en del af markedsføringsstrategien hos GN?
Well der er mange produkter der tit er på bud f.eks. Fatboy sækkestole, men jeg kender ikke GN markedsførings strategi men jeg har bare købte nogle varer som jeg vil videresælge, thats all
He he er det ikke Geographical Norway jakker som KUN - stort set - bliver solgt på "tilbud"?
Nej, nej - som du kan se på billedet, så er det originale Geographical NorMay jakker - og de kan selvfølgelig ikke sælges til samme pris som de originale Geographical NorWay jakker!
Jeg er autoriseret forhandler af Geographical Norway i Danmark og jeg må fraråde alle at købe på markeder, outlets eller i bilka. Det er IKKE 1 sortering du køber disse steder. Du får en 2 eller 3 sortering som ikke holder 1 måned. At prisen er blevet så billig, er blandt andet på grund af forhandlere som dig som bare skal have penge i kassen. Anoraken hedder "Billal" koster 1095 kr, Vesten hedder Bahamas og koster 799 kr. Tror ikke rigtig at du giver 60 % på disse priser. Køb der hvor du får faktura og bytteret. Og ikke i en carport.
Men der er masser af marked for disse jakker, selvom de nok "altid er på tilbud". Jeg har selv to og er super tilfredse med dem. De er købt hos netop Jakkegrossisten (med regning!)
De bedste hilsner fra
Martin Bengaard
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Jeg er autoriseret forhandler af Geographical Norway i Danmark og jeg må fraråde alle at købe på markeder, outlets eller i bilka. Det er IKKE 1 sortering du køber disse steder. Du får en 2 eller 3 sortering som ikke holder 1 måned. At prisen er blevet så billig, er blandt andet på grund af forhandlere som dig som bare skal have penge i kassen. Anoraken hedder "Billal" koster 1095 kr, Vesten hedder Bahamas og koster 799 kr. Tror ikke rigtig at du giver 60 % på disse priser. Køb der hvor du får faktura og bytteret. Og ikke i en carport.
For det første så må det være jer selv der sælger dem Billigt til Outlets og Bilka i første omgang. Og de har da også bytteret ?. Så at i selv har skudt jer i foden. Giver dig vel ikke ret til at se ned på en der prøver på at sælge dem her inde.