Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tilbud på Geographical Norway jakker

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ezzo:
eg er autoriseret forhandler af Geographical Norway i Danmark og jeg må fraråde alle at købe på markeder, outlets eller i bilka. Det er IKKE 1 sortering du køber disse steder. Du får en 2 eller 3 sortering som ikke holder 1 måned. At prisen er blevet så billig, er blandt andet på grund af forhandlere som dig som bare skal have penge i kassen. Anoraken hedder "Billal" koster 1095 kr, Vesten hedder Bahamas og koster 799 kr. Tror ikke rigtig at du giver 60 % på disse priser. Køb der hvor du får faktura og bytteret. Og ikke i en carport.  www.ezzo.dk

God stil at rive en tråd frem bare for at svine tilbudsgiveren, og samtidig gøre reklame for sig selv. Eller, næh egentlig ikke..

Men nu er mit indtryk af disse jakker, at de er på permanent udsalg, så det er vist er ved at være normalprisen der skiltes med, hvorfor det ikke bør være tilladt at skilte med en "Før" eller "Normalpris", der tydeligvis er vildledende.

Under alle omstændigheder betragter jeg disse jakker som noget skrammel, og hvis jeg ser en butik (i dette tilfælde din) der har dem til salg (uanset pris), er mit indtryk at butikken nok generelt bare sælger billigt skrammel, som jeg ikke ønsker at bruge penge på. Så jeg bruger disse jakker til aktivt at vælge butikker fra. Din er hermed tilføjet til den liste :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:51
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har ikke ondt i foden. Jeg ville såmænd bare advare mod dårlig kvalitet.  Det er et frit land så du kan købe din jakke hvor du har lyst. Men jeg synes du skulle ha muligheden for at købe den ægte vare. Og den finder du ikke i Bilka eller i en carport. Bilka køber deres jakker igennem et engelsk off-shore selskab. Disse jakker er lavet i Kina og er ikke en skid værd. Iøvrigt sælger vi ikke B2B men B2C

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

ezzo:
..

Det er dårlig stil at svine andre til i debatten, og at forsøge at kapre tråden til at markedsføre sig selv på andres bekostning.. 

Som konkurrent kan du komme med dine egne tilbud i egne tråde. Det kræver dog, at du forinden lige bliver Amino Plus medlem.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:08

ezzo:

Jeg har ikke ondt i foden. Jeg ville såmænd bare advare mod dårlig kvalitet.  Det er et frit land så du kan købe din jakke hvor du har lyst. Men jeg synes du skulle ha muligheden for at købe den ægte vare. Og den finder du ikke i Bilka eller i en carport. Bilka køber deres jakker igennem et engelsk off-shore selskab. Disse jakker er lavet i Kina og er ikke en skid værd. Iøvrigt sælger vi ikke B2B men B2C

Mig bekendt, så er der 2 distributører i DK. Så det kunne evt være det andet firma, som har solgt disse produkter til trådstarter, eller til andre mennesker, som står på markeder mm.

Og hvis situationen er, som du beskriver, hvorfor har du så ik selv taget retslig action imod Bilka og alle de andre steder? 

Det skal dog siges, at de ægte GN jakker også laves i Kina, og kvaliteten er meget svingende alt efter model, hvilket du sikkert også selv er klar over...

Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 15:25

Hej Michael

Der er altså noget du ikke helt forstår: Der er forskel på en agent og en forhandler. Det er ikke mig der er agent. Jeg er 3 led.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:32

ezzo:

Der er altså noget du ikke helt forstår: Der er forskel på en agent og en forhandler. Det er ikke mig der er agent. Jeg er 3 led.

Hvis du blot er forhandler, hvordan kan du så overhovedet udtale dig om noget? Du aner ik, hvor trådstarter eller andre får dem fra...

Og blot til info, så er jakkerne i Bilka ægte. Det er en dansker, som har solgt dem ind...

Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 01:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ak ja.....

Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 01:11

Du mener måske man bare skal sælge uden at hjælpe kunden med sine spørgsmål? Du er måske ikke vant til et ord som hedder service? Men det bruger vi altså i vores butik, så derfor skal vi kunne svare på ALT vedr. disse jakker..... 

Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 01:14

Du mener måske man bare skal sælge uden at hjælpe kunden med sine spørgsmål? Du er måske ikke vant til et ord som hedder service? Men det bruger vi altså i vores butik, så derfor skal vi kunne svare på ALT vedr. disse jakker.....

Der er kun 1 agent i DK og det er ikke der de får fra, og så er det faktisk ligegyldigt men alt andet.

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vil da lige støtte Ezzo, min mand købte nævnte jakke i troen om at det var god kvalitet, men av ingen lynlåse dur i dag, 2 mdr senere..!!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)