Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt web design på 12 minutter - hvad bruger din web-mand?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en del hjemmesider, hvor jeg har lavet de fleste selv, og selvom jeg er rimelig hurtig, så tager det altså lang tid. Bare at indstille alle de små ting, herunder diverse plugins, tager hurtigt tid. Og som nævnt lidt billeder og den slags.

Okay, hvis siden blot skal være rå, og der ikke skal laves indstillinger, samt billeder og lignende er klart, så kan det nok tager under en time.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:36

Super fedt med CSS redigering også!

Nogen RSS feed hvor man kan holde sig up to date, når der kommer opdateringer? :P

Vi skal jo holde vores 1-click installer up2date med softwaren!

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jimmy

Super fed CSS editor du har implementeret i dit CMS, det kunne andre systemer sagtens lade sig inspirere af. 

Dog vil jeg, med al respekt, ikke mene at du har implementeret et design i dit CMS på 12 minutter. Du har ændret baggrundsbillede, font og farver på et eksisterende design der allerede var implementeret i dit CMS. 

De ændringer du har lavet der skal ikke tage mere end 12 minutter at lave i hvilket som helst CMS taget i betragtning at designændringerne var planlagt og alle billeder er lavet og uploadet på forhånd.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dejligt at høre, at I kan lide designeren :)

Hvad angår gyldigheden af min demo, så holder den absolut. Prøv engang at planlægge et design på billed-niveau, og implementér det i fx Wordpress eller Joomla. Det kan sjældent gøres på 12 minutter - eller 5 minutter, som det sikkert havde taget hvis ikke jeg skulle forklare processen, og dumme mig med TPLTopMenuLinkSelectoren (centreringen af menuen) :)  

Det er ikke blot CSS Designeren der gør det nemmere - det er naturligvis også de medfølgende design-skabeloner til Sitemagic CMS der gør det ultra nemt at modificere. Jeg har brugt uhyggeligt lang tid på at simplificere og optimere dem, så det er nemt at redigere dem med designeren.

Prøv engang at besøge: http://codemagic.dk/Sitemagic/

Skift design i menuen "Change design". Alle designs er lavet i CSS Designeren, og alle designs er baseret på de samme sølle 38 linjer HTML. Det er enormt forfinet og gennemtænkt. Wordpress og lignende systemer kan sikkert noget som Sitemagic CMS ikke kan, og omvendt - men et af de primære mål med Sitemagic CMS er at optimere design-processen for web-udviklere, og det synes jeg er lykkedes rigtig godt.

Men tak for interessen og Jeres feedback, og rigtig glædelig jul :-)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jimmy Thomsen:
Det er ikke blot CSS Designeren der gør det nemmere - det er naturligvis også de medfølgende design-skabeloner til Sitemagic CMS der gør det ultra nemt at modificere

Det underbygger også netop min påstand at det ikke er hverken SiteMagic CMS eller CSS designeren der gør at du kan lave de ændringer så hurtigt - det er din skabelon. I Joomla! eller Umbraco som jeg selv har arbejdet med i rigtig lang tid styrer du selv 100% det HTML der kommer ud, og her kunne du nemt implementere selv samme skabelon og lave ændringer lige så hurtigt (bare uden det lækre CSS interface :-). 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:15

ganske unikt at det kan klares indfor 12 minutter så kan man godt nok nå meget på sin dag det er unikt super klaret Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:25

Jeg kan ikke se noget galt i, at Jimmy markedsfører sig med at man kan lave et design på 12 minuetter. Stringent set er det jo sandt, han har lavet mindst et design på 12 minuetter.

Der er flere der markedsfører sig på nøjagtigt samme måde, jeg mener både PageLines og Headway (begge Wordpress), siger "in just a few minuets". Efter helt samme premis.

Jeg har da også tænkt mig, at gøre det samme CloudSprout, hvor vi med tiden vi afholde konkurrencer hvor den der kan lave det bedste site på en Youtube video's tid (12 minutter), vinder en iPad eller iPhone.

Men det gælder nok i praksis, at langt de fleste vil bruge mere end 12 minutter på deres design, fordi det er så vigtigt at det opgaven bare kan retfærdigøre at man bruger længere tid.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 00:57

Kasper > Du har da muligvis ret. Det er noget tid siden jeg har kigget på Wordpress og Joomla. Jeg har flere gange downloadet templates til dem, og jeg synes det ser enormt kompliceret ud. Der er uhensigtsmæssigt meget PHP kode i skabelonerne - jeg foretrækker at layout og logik er adskilt. Men jeg arbejder til dagligt med store software projekter, og ved at der næsten altid er en god grund til den slags - enten pga. behov for stor fleksibilitet, eller såkaldt historik - altså at produktet har udviklet sig over tid, og derfor på nogle punkter bærer præg af tidligere tiders beslutninger - på godt og ondt.

Tak for rosen, Mikael :-)

Lundsby: Tak for støtten. Jeg har bestemt også indtryk af, at det er gængs markedsføringsteknik. Men det er selvfølgelig altid lidt svære at imponere de sande nørder, som selv kan det hele, eller foretrækker andre måder at gøre det på. Det er også helt i orden. Mit umiddelbare indtryk er, at folk kan lide systemet.

God ide med en konkurrence, jeg havde lidt samme tanke, da jeg "udfordrede" Lars tidligere.
Jeg overvejede dog at lade folk vælge deres foretrukne værktøj selv.
Alternativt kunne man afholde et hacking-a-website-in-a-day event, hvor man hver især skulle starte og færdiggøre et totalt website på én dag - lige fra billedbehandling til implementering, indholdsudstyring, tilpasning af funktionalitet osv.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:05

Jeg må indrømme, jeg er imponeret :-) Hvordan kan du dog køre det gratis?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 02:42

Det er ikke det at man påstår at man kan lave et design på 12 minutter der irriterer mig, det er mere antydningen af at alternative, dvs. den personlige professionelle frontendudvikler, spilder kundens tid jeg bliver en anelse irriteret over. Men måske jeg lægger for meget i det.

I hvert fald vil jeg sige, at jeg synes det virker som et utroligt spændende projekt, og jeg må da sige at hvis du med tiden kan fremvise flere og flere mere avancerede designs der er sat op på, måske ikke ligefrem 12 minutter, men så f.eks. en time så bliver jeg for alvor imponeret. Især når det er gratis :)

Så forsæt med at klø på, men pas måske lidt på med ikke at nedgøre konkurrenterne i din markedsføring (hvilket vidst heller ikke er helt lovligt, hvis ikke jeg tager fejl - kan være det gælder navngivne konkurrenter dog)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)