Jeg er ved at starte en webshop med festartikler og kostumer. Men jeg syntes det er svært at finde et sted at indkøbe tingene. Nogen der kan hjælpe ?? |
Slet ingen med kendskab til grossister med ovenstående varer ??
Jeg er ved at starte en webshop med festartikler og kostumer. Men jeg syntes det er svært at finde et sted at indkøbe tingene. Nogen der kan hjælpe ?? |
Slet ingen med kendskab til grossister med ovenstående varer ?? |
http://www.beate-uhse.ag/index.php?id=3430 fandt den tyske sexlegetøjs gurus salgs side. håber det kan hjælpe dig videre. morten |
1000 tak, gemmer den til senere brug :) |
Jeg har en veninde der har et større importfirma af den slags legetøj, hun har også et par butikker omkring grænsen, du kan sende mig en mail når du er kommet videre i forløbet, så skal jeg sætte dig i kontakt med hende. mm@mooreinvest.dk |
Alibaba samt aliexpress er ikke stedet til at finde importører, du vil uden tvivl blive skuffet. Desuden findes der engross shops i Danmark der er billigere.. Aliexpress er ikke handel med fabrikker, selv om det ligner lidt, deres fotos og kvalitets oplysninger er upræcise. |
|
Kvalitet = funfactory.de |
Watches inspired by fighter jets
Nu har jeg fået 1 stjerne for begge mine indlæg, fred hver med det :) Men undre mig, da jeg skriver mine oplevelse, af hvordan jeg oplever det og til trådstarter, synes alligevel du skal kigge på det :) Mvh Lasse |