Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tak for gode råd men..........

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Bolette spænd ballerne og tag dig sammen.! Intet kommer flyvende ind af vinduet, og ved at sidde og tigge om penge på nettet, drukner du i selvynk. Kom over dig selv og ned i seven11 og stå (Hvis du virkelig vil det) ! Jeg havde ikke en krone da jeg startede, jeg startede med 3 job, og arbejder stadig 90 timer om ugen, og jeg er millionær i en alder af 22!

Selvstændighed er ikke understøtttelse, og der er ingen der tager dig i hånden og viser dig hele vejen, hvis DU ikke vil det nok. Så glem det. Du spilder din og aller vigtigest vores tid.. Kan ikke skrabe 20 k sammen, hold op.. Saml flasker.. KOM IGANG..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:55
Jeg er enig, snup en tudekiks og smør ærmerne op..

Dbh Martin
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:46

Hvis du ikke kan klare at komme ud af din RKI gæld først, kan du heller ikke klare at starte en virksomhed op.

Kald os bare møgirriterende os der siger dette, men længere er den bare ikke....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:59

> jeg startede med 3 job, og arbejder stadig 90 timer om ugen, og jeg er millionær i en alder af 22!

Ja, der har jeg også været, men jeg er sikker på at du som jeg (dengang) ingen børn har, right? Det er meget typisk fra purunge drengerøve at de ikke fatter det ansvar der ligger i at få børn - og måske aldrig får det (eller ender med at det bliver skilsmissebørn - hurrar for mig selv, og skid på alle andre. Flot!)

Når det så er sagt, så mener jeg også at Bolette burde kunne finde løsninger. De beløb hun skal bruge er SÅ små, at de ikke kræver ret meget fraværd fra familien at få fat i. Vær lidt kreativ! Tro mig, hvis du ikke kan komme over denne første, realitivt lille, forhindring, så tror jeg heller ikke du kommer over den næste, den næste, den næste osv. Og de bliver ved med at komme - forhindringerne. Det stopper aldrig. Sådan er liven som selvstændig, og kan man ikke lide det, ja så er det bare ikke selvstændig man skal være. Og det er der jo ikke noget galt i :)

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 09:39

Well said, deMib!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:48

Tak - se iøvrigt min anmeldelse af The 4-Hour Workweek her - her har vi at gøre med en forfatter der i ekstrem gra lider af den der drengerøvsagtige ingenting-i-verden-betyder-noget-andet-end-mig-mig-mig .... Han har så en masse glimrende tips, men forfatteren selv r satme et ubehageligt menneske :)

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 10:35

Mikkel deMib Svendsen:

Tak - se iøvrigt min anmeldelse af The 4-Hour Workweek her - her har vi at gøre med en forfatter der i ekstrem gra lider af den der drengerøvsagtige ingenting-i-verden-betyder-noget-andet-end-mig-mig-mig .... Han har så en masse glimrende tips, men forfatteren selv r satme et ubehageligt menneske :)

Det lyder som en interessant bog, som kunne ruske lidt op i vores "normale" adfærdsmønstre - for nu at sige det sådan. Ud fra din beskrivelse, må forfatteren have et så stort ego og være så selvcentreret, at han rent faktisk har brug for AL den tid til, at gå op i sig selv. Tak for linket.

Tilmeldt 7. Feb 07
Skrevet kl. 16:49

deMib..  

Ærligt talt blev jeg en lille smule bedrøvet da jeg læste dit indlæg.

Når noget så tydeligt er ynk, så er det ikke råd der mangler, men spark i røven. !

Og helt ærligt at du så begynder at udtale dig om hvilket slags menneske jeg er, er noget af det latterligste jeg har hørt længe. Man kan kalde mig mange ting, rigtig mange ting. Men at kalde mig en drengerøv.. Det forfejlet. Sjovt som der ved formue bliver vedhæftet preparater som kyniker, grisk, ond, skidt menneske, og nu "drengerøv", det må være fordi jeg er ung. I USA er der noget der hedder Young Proffesionals, det mere passende i mit tilfælde. Den med børnene, DÅRLIG undskyldning, og det ville jeg ikke sige, hvis jeg ikke havde et eller andet at have det i.. Ellers er man jo bare plat. Som dig..

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:12

Jeg vil bare sige tak til Mikkel deMib Svendsen  for at du som en af de få ikke taler ned til mig , men faktisk anderkender det ansvar jeg har påtager mig ved også at ville passe min dejlige datter, mens jeg brugger min anden "baby" op, min forretning.

Jrg ved godt jeg har ynket, men til tider kan tigene også se ret sort ud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MEN... jeg har været kreativ, som altid og om ca. 14 dage er ztump.dk oppe og køre JUHUUUUUUUUUU.

Så jeg er viderligt beviset på at med lidt tro, håb og hårdt arbejde kan alt lykkedes.

Knus Bolette.

Tilmeldt 7. Feb 07
Skrevet kl. 09:33

Tillykke Bolette,

Handling, og hårdt arbejde..

For tro og håb høre hjemme i kirken.

Just do it..

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)