Hej unge, ældre, nye og/eller erfarne iværksættere. For et års tid siden stiftede jeg min første modeblog, da min interesse er kæmpe stor inde for det område. Det viste sig at være en kæmpe succes. På lidt over 4 måneder lykkedes det for mig, at have et besøgstal på ca. 45.000 om måneden på bloggen. Jeg benyttede mig af Google Adwords, og på godt og vel 3-4 måneder tjente jeg omkring 600 kroner. Det er selvfølgelig af fri vilje og interesse, at jeg blogger om mode på nettet, men jeg vil selvfølgelig gerne have en god indtægt på hjemmesiden, da jeg ligger meget tid og arbejde i det. Er der nogle af Jer, som har nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre for, at tjene flere penge på hjemmesiden? Det skal lige påpeges, at jeg har lukket siden ned for 2-3 måneders tid siden, da jeg mistede interessen, men har igen fået blod på tanden samt en masse nye ideer jeg kan tilføje denne gang, så det bliver endnu bedre og professionelt! Med venlig hilsen, Sebastian Abrahamsen |
Du kan benytte dig af affiliate marketing, der er utallige indlæg og guider om det her på amino.
Hele ideen er, at ligesom adwords, linker du hjemmesider, som så sælger tøj. Det kunne f.eks. være zalando, smartguy, smartwomen og hvad de ellers hedder af hjemmesider. Her bliver du så betalt X procent af hvad brugerne køber af tøj på nettet via. dit link til deres hjemmeside.
Du kan også blive betalt for leaks til hjemmesiden, f.eks. hvis brugerne tilmelder sig nyhedsbrev eller lignende via. dit link.