Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bedre indtægt på modeblog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge, ældre, nye og/eller erfarne iværksættere.

For et års tid siden stiftede jeg min første modeblog, da min interesse er kæmpe stor inde for det område. Det viste sig at være en kæmpe succes. På lidt over 4 måneder lykkedes det for mig, at have et besøgstal på ca. 45.000 om måneden på bloggen. Jeg benyttede mig af Google Adwords, og på godt og vel 3-4 måneder tjente jeg omkring 600 kroner. 

Det er selvfølgelig af fri vilje og interesse, at jeg blogger om modenettet, men jeg vil selvfølgelig gerne have en god indtægt på hjemmesiden, da jeg ligger meget tid og arbejde i det. Er der nogle af Jer, som har nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre for, at tjene flere penge på hjemmesiden?

Det skal lige påpeges, at jeg har lukket siden ned for 2-3 måneders tid siden, da jeg mistede interessen, men har igen fået blod på tanden samt en masse nye ideer jeg kan tilføje denne gang, så det bliver endnu bedre og professionelt!

Med venlig hilsen,

Sebastian Abrahamsen Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:30

Du kan benytte dig af affiliate marketing, der er utallige indlæg og guider om det her på amino.

Hele ideen er, at ligesom adwords, linker du hjemmesider, som så sælger tøj. Det kunne f.eks. være zalando, smartguy, smartwomen og hvad de ellers hedder af hjemmesider. Her bliver du så betalt X procent af hvad brugerne køber af tøj på nettet via. dit link til deres hjemmeside

Du kan også blive betalt for leaks til hjemmesiden, f.eks. hvis brugerne tilmelder sig nyhedsbrev eller lignende via. dit link.

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:30

Hej Sebastian.

Godt at høre at du er passioneret omkring dit projekt og at du har haft flotte besøgstal på din blog.

Det er selvfølgelig lidt svært at komme med gode råd og ideer, når du ikke pt har en aktiv hjemmeside/blog, som vi kan forholde os til.

Jeg synes du skal se at få gang i den igen, med de ideer du har i hovedet i første omgang og så er der helt sikkert nogle af os eller mange af os, der kan og vil hjælpe dig med at se tingene fra andre øjne, både i forhold til søgemaskine optimering, mulige affiliateprogrammer og ideer til at gøre din blog endnu mere attraktiv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 21:41

Sebastian Abrahamsen:
Jeg benyttede mig af Google Adwords, og på godt og vel 3-4 måneder tjente jeg omkring 600 kroner. 

Hej Sebastian,

Skal det forstås som om, at du benyttede Google AdSense som annoncør? I så fald er der - som andre før mig nævner - gode muligheder for at tjene flere penge ved at benytte affiliate-annoncer, men du vil også opleve, at det kræver en del mere arbejde. Dog vil jeg sige, at mode er ret oplagt til affiliate, så det bør du absolut undersøge.

Men nu hvor din side har været nede i 2-3 måneder, så har du vel mistet dine ellers fine besøgstal? Såfremt du ønsker at bruge tid på siden i fremtiden, så er det da bare at få den online igen hurtigst muligt med noget lækkert og unikt indhold, så læserne og Google igen får øjnene op for din blog.

Held og lykke med det!

mvh

Tobias

Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:51

Hej Sebastian,

Prøv at tjekke ww.kiosked.com som blandt andet er vel egnet for bloggere m.v.

Her kan man tjene penge på de produkter som man skriver om. Det er en relativ ny teknologi, som er spået til at blive rigtig stort. :)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 22:00

Hej Sebastian! ;-)

Jeg vil helt sikkert anbefale dig at springe ud i affiliate marketing, hvor der er masser indtjeningsmuligheder. Med så stort et besøgstal skulle der være grundlag for en solid indtjening, og dette vil jeg mene udnyttes bedst ved affiliate marketing. Du har mulighed for at blive affiliate partner hos Tradedoubler og finde kendte webshops som Smartguy, StreetAmmo, Hardcasa, Streetman og Quint.

Jeg har selv stor erfaring med at skrive om specifikke produkter eller brands og linke til en forhandler, hvor den besøgende kan købe produktet eller brandet. Kommissionen ved affiliate salg mht. tøj og mode ligger på omkring 8-15 %, så der er mulighed for at tjene gode penge.

Du kan muligvis få inspiration af min modeblog / affiliateside: http://billig-mode.dk

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:09

Tak for hjælpen! Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på affiliate marketing :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:15

Hvad hedder din blog? :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 10:33

Der er blevet skrevet, hvad der skal skrives om affiliate marketing. Men jeg er også virkelig interesseret i at se din blog. Det er i den grad flotte besøgstal, hvor du har mulighed for at tjene gode penge med den rette rådgivning. 

Hvis du ikke vil skrive URL'en offentligt, må du gerne sende en PM, hvis du har lyst :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)