Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pressemeddelelse ny webshop / modetøj kvinder

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hari
Tusind tak for dit svar og jo det var dig jeg spurgte (-; tak for svar. Jeg har også erkendt at jeg skal droppe en pressemedd. da jeg har lært meget af jeres svar og selv lavet mere research. Men jeg vil tage kontakt til lokal aviserne - da jeg vil satse på nær området. Jeg kan godt forstå det ikke gir mening når det er en ren webshop, men jeg har er mindre showroom, hvor det er muligt at komme og se/prøve tøjet - afhente sin pakke mm - det kunne jeg godt selv finde på at benytte mig af. Jeg bor i en by som ikke rigtig har nogle lækre fysiske butikker, og jeg tager selv ind til byen eller handler på nettet - derfor tænkte jeg at jeg ville forsøge mig med er showroom - der er ikke de store omkostninger forbundet med det, så jeg kan hurtigt se om det gir mening. Jeg har opretter en facebook side, men den er ikke aktiv endnu. Det gir vel ikke mening at gøre den aktiv før shoppen åbner? Mht at se om jeg kan få nogle fashion blogger til at skrive/omtale shoppen, der mener du vel først når jeg er kommer igang, ikk??? Men super god ide, det vil jeg helt sikkert gøre. Tøjet jeg skal sælge ligger i gennemsnit på 1000-1300 kr plus/minus.
Det lyder spændende at du også har en webshop på vej, samt at din søster skal starte op med eget tøj mærke - held og lykke til jer begge. Nu håber jeg at jeg fik svaret på det hele, jeg er så glad for jeres feedback og super gode ideer, tak.
Mvh. Anita

High Fashion webshop - modetøj til kvinder fra danske og udenlandske designere http://fashionbyemma.dk/

Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tusind tak for dit svar - og tak - ja det er et spændende projekt, men for Søren, der er meget at se til. (-;
Du har ret det gælder om at få de rigtig klik og at behandle sine kunder som "dronninger" ikk kun de første, men dem alle, for med den konkurrence der er, så er top service vigtig hele vejen igennem.

Jeg har opretter en facebook side, den er ikke aktiv endnu, tænker at jeg skal vente til forretningen er igang medio/sidst januar, jeg får løbende tøj fra januar og frem og vil først offentliggøre shoppen, når den er fyldt ok op og er spændende. Super god ide med at kontakte bloggere, men jeg skal vente til jeg er offentlig, ikk? Jeg har forøvrigt en kendis på forsiden i noget af det tøj jeg skal forhandle, det håber jeg også kan give god pr.

Ja du/i har ret, jeg har også droppet ideen om en pressemeddelse, men vil kontakte lokal aviserne - jeg bor i en "ok rig" kommune og her er ikke rigtig nogle spændende butikker, så jeg håber på at der kommer interesse for at kigge forbi mit showroom - og hvis ikke, så er det også webshoppen som er vigtigst. Jeg vil helst ikke skrive mine mærker her, men skriver dem gerne til din indbakke. Jeg behandler leverandørene godt, (behandler alle mennesker godt) - men jeg syntes det er en jungle og jeg savner sparring. Nu håber jeg at jeg fik svaret på det hele. Tusind tak for dit svar, alle svar er guld værd for mig. Mvh. Anita

High Fashion webshop - modetøj til kvinder fra danske og udenlandske designere http://fashionbyemma.dk/

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)