Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pressemeddelelse ny webshop / modetøj kvinder

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære aminoer
Jeg har brug for hjælp, jeg skal åben en webshop medio januar 2013. Jeg skal forhandle dyrere modetøj til kvinder. Målgruppe 25-45 år. Flere danske kendte danske mærker. Jeg har været så heldig at få en kendt smuk dansk model til forsiden af shoppen når jeg åbner, hvor der er taget nogle flotte billeder hende i noget af det tøj jeg skal forhandle.

Kan i anbefale en dygtig forfatter, som ikke er for dyr, til en pressemeddelelse til udvalgte modemagasiner (evt sendes bredere ud).

Jeg vil også gerne høre jeres mening om det gir mening af sende en pressemeddelelse ud (undskyld mine "dumme" spørgsmål - men jeg er lidt grøn hvad dette angår) - årsagen til min tvivl er at jeg ikke helt ved om jeg har nok byde på i en pressemeddelelse, da jeg desværre som ny ligner en del af mine konkurrenter. Pga kapitalen starter jeg ikke ud med 25 mærker, men ca 12 mærker og de fleste af dem har mine konkurrenter også.

Jeg ved at jeg som ny skal skille mig ud på super service, hurtig levering og fri fragt.. Og jeg udvælger nøje tøjet ved selv at prøve det meste, så jeg ved at det sidder super godt og er super kvalitet - men er det nok til en pressemeddelelse, når der findes mange spillere på markedet som på nuværende tidspunkt er større end mig.

Håber i kan hjælpe mig - jeg er meget taknemmelig for alle råd og erfaringer - på forhånd tusind tak.

Vh.
Anita / FashionByEmma

High Fashion webshop - modetøj til kvinder fra danske og udenlandske designere http://fashionbyemma.dk/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:34

Hej Anita.

Du stiller skam ikke dumme spørgsmål. Vi har alle befundet os på "begynderstadiet". :-)

Men jo, det er ikke let at skille sig ud fra sine konkurrenter, hvis man ikke tilbyder noget unikt. Dog er det ofte muligt at finde en interessant vinkel på en virksomhed og dens produkt/produkter, når man graver lidt dybere. Det kræver ikke desto mindre nogle flere oplysninger om dig, din baggrund, din ideologi, din virksomhed, dens tilblivelse, dine visioner, etc.

Jeg tror grundlæggende på det gamle "ordsprog" om, at alle mennesker har mindst én god historie at fortælle. :-)

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:43

Glæder mig til at se hvad du kommer til at byde med.
Ang pressemeddelelse så kan du læse lidt mere om her: http://www.startvaekst.dk/pressemeddelelse

AnitaJ:
Og jeg udvælger nøje tøjet ved selv at prøve det meste, så jeg ved at det sidder super godt og er super kvalitet - men er det nok til en pressemeddelelse,

Det ved jeg ikke helt om du kan "holde" i længden. Du skal tænke på at nogen gange skal du vælge tøj ud fra en katalog og andre gange er der en sælge de står og venter.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:44
Der er mange som kan hjælpe dig herinde.

Men gå i boxen og find på noget helt anderledes som kan stå i den.

Noget som ikke bare er åbningsrabat på på 10 % eller et klippekort.

Noget alla man kan tilmelde sig til konkurrence om at blive den næste model til billeder på siden, sig du søger i den alder du nu sælger i det vil skabe trafik og få folk til at snakke.

Få det i magasiner og få de store modeblogs til at skrive om det så skal folk nok komme ind.

Og så hav nogen gode tilbud klar derinde, når de kommer.

En masse fordele, prisgaranti evt. Når du ikke er alene på marked, det ville ikke gøre så meget ved din fortjeneste på den langebane,men det vil virke som om du er fair på prisen på den korte og det er år de er der du skal have dem til at smide i kurven

Bare en hurtig tanke.

Find på noget andet end den samme smøre de andre kommer med.
Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 23:58
Lige en ting til.

Hav sociale medier klar 100% så du kan få dem i stalden når de kommer på siden.

Så kan de også nemt sende links mv til deres veninder.

Mange piger bruger tonsvis af tid på at tjekke tøj på nettet dagligt.

Har selv en her hjemme :)

Hun bliver lige op at køre over et "godt" tilbud hver gang, selvom der ikke er andet på nettet.

-

Få banket nogen gode adwords reklamer op, mange søgninger på dine søgeord, de koster også lidt mere, men der er mange der søger.

Hav 2 hovedmål du arbejder efter hele tiden.

1. Hvordan får du så mange ind på siden så muligt.

2. Hvordan for du dem til at tilmelde sig nyhedsbrev, likes, alle former for deling af dit site.

Så du får banket en ordentlig bunke af potientielle købere sammen du kan arbejde videre på.

Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 00:08
Hej Thomas

Tak for svar - du har ret, alle har en historie at fortælle, men her tæt på start, er jeg kommet i tvivl om hvorvidt jeg har nok at byde på til en pressemeddelelse.
Min vision er at blive en stor spiller i DK og step 2 udover DK, jeg forsøger at sammensætte mine produkter kritisk, dvs jeg leder efter mærker som ikke ligger hos alle mine konkurrenter, samt jeg er selv super shopper og kender dermed til "de fejl og mangler" der er hos mange webshops. Vi udvikler shoppen inhouse og gør meget ud af at lave en webshop som er top bruger venlig og i lækkert design. Det skal hertil siges at min forretningsplan har fået mega meget ros hos alle leverandørene (større danske brands) - jeg er meget seriøs og ambitiøs, og ved det er en hård branche. Årsagen til jeg har hyret en kendis til forsiden er en del af min markedsførings strategi, for jeg tænkte det kunne hjælpe mig med at skabe interesse for shoppen (hun er ok kendt i dk, fra tv mm) - og hun vil også lægge os på sin blog. Derudover vil jeg bruge facebook samt andre sociale netværk.

Mit mål med en pressemeddelelse er at skabe kendskab til shoppen - og når jeg har en kendis burde jeg så ikke forsøge med en pressemeddelelse? Eller har du brug for flere Info for at give din mening om det?

På forhånd tak

High Fashion webshop - modetøj til kvinder fra danske og udenlandske designere http://fashionbyemma.dk/

Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 00:18
Hej olina

Tusind tak for alle dine fine svar - de er guld værd.

Vi er klar på at de sociale medier er en vigtig del - og jeg har allerede oprettet mit navn der, og jeg ved der skal laves et stort arbejde der og at der er meget at vinde og at jeg skal lave konkurrencer samt få tilmeldingsdag til nyhedsbrev mm. Jeg har en kendis som vil lægge shoppen på sin blog når vi skyder i luften (hende som er på forsiden af vores webshop)

Vi har også adwords reklamer med i budgetter - ja vi har super travlt (-;

Jeg arbejder på at lave nye aftaler, men det er svært som ny, trods en meget detaljeret og gennemarbejder forretningsplan og budgetter.

Jeg må i tænke boks mht hvad jeg kan byde på i en pressemeddelse udover min pr på forsiden.

Tusind tak for din hjælp.

Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 00:22
Hej igen.

Du får også lige et svar her. Men har jeg nok at byde på til magasiner? Mener du så at jeg skal få lavet en pressemeddelelse?

Mht prisgaranti - så er der fast pris på de varer jeg skal sælge, men jeg må godt lave åbningstilbud, konkurrencer - rabat i kundeklub mm.

Jeg kan ikke huske om jeg skrev det i mit første indlæg, men jeg vil tilbyde, fri fragt, dag til dag levering, top service, gratis indpakning mm.

Mvh. Anita

Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 00:27
Hej Hari

Tak for dit fine svar. Jeg tjekker dit link - tak.

Nej, jeg ved godt det ikke vil holde at jeg prøver tøjet, det var også mere at jeg vil forholde mig kritisk til de varer jeg køber - men jeg ville aldrig gå med til at købe fra kataloget, jeg vil se, røre tøjet - så jeg kan stå inde for det jeg sælger. Jeg skal sælge dyrt modetøj og jeg vil som minimum se varen.

Jeg glæder mig til at vise hvad jeg har at byde på.

Mvh. Anita

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 00:33
Kan du få hende til st dele det på de sociale, er du langt.

Så bliver det også attraktivt at få chancen for at blive tøjmodel samme sted som hende.

Tror godt du kan få godt med trafik og folk som husker dig.

Mens hende din kendis er varm få det ud til modeblogs, sagde det også før men virkelig få det ud der, de elsker at kunne fortælle sådanne nyheder, der skal smedes mens jernet er varmt.

Kan du først få dem til at holde øje med din blog og dele ting en gang imellem, er du endnu længere.

Du skal jo ha lavet et stærkt og troværdigt brand.

Folk skal ikke bare ind og købe tøj de skal have en oplevelse og blive inspireret.

Men husk også at pas på ikke at dine mails og tilbud bliver for spam agtig, kommer de for tit bliver det useriøst og ikke åbnet.

De skal komme med god mellemrum og så skal indholdet være i top og unikt, så de åbner næste gang de ser noget fra dig.
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)