Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min nye hjemmeside tillidsvækkende?

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helle,

Jeg har læst indlæg i denne tråd, som popper op til overfladen igen og igen. Super fedt at se hvor mange der gerne vil hjælpe.

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke, at det lyder som om, at du bruger oceaner af tid, uden rigtigt at komme nogen vegne. Det virker lidt som om at du bruger en masse tid, for at spare nogle småpenge, og du har stadig ikke en shop som får kunderne til at vælte ind.

Måske ender du endda med, på sigt, at bruge flere penge på en halvgod/dårlig løsning, som stadig ikke giver de ønskede salg, end en god løsning ville have kostet fra start.

Personligt har jeg selv ventet et års tid med at starte mit fritidsprojekt op (endnu ikke lanceret), til nu hvor jeg har den nødvendige kapital, til at foretage de rigtige og bedste valg.

Mvh Carsten

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 18:19

Hej Carsten - jamen du har jo ret, det ved jeg godt. Det kommer sig af at jeg har 3 mdr til rådighed som jeg gerne vil udnytte bedst muligt. Den ene del var rimeligt nem - altså indkøbene, den anden del, tænkte jeg, hvor svært kan det være. Jeg sprang bare ud i det, men desværre på lidt for dybt vand. Men jeg skal nok komme i land igen :-)

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 18:21

Og tro mig, jeg er virkelig taknemmelig for al den dejlige hjælp her er at hente!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er iøvrigt inspirerende at læse hvordan du ikke sådan bare lige giver op. Bliv ved med at kæmpe, så skal det nok lykkedes!

Mvh Carsten

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:28
Held og lykke med projektet Helle :-) jeg kæmper også med min webshop, og det kan være meget hårdt

Jeg tænkte på dit tidligere logo, du fik lavet hos fiverr.. Men tror ikke det kan være på toppen?! Hmm
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 18:31

Nåh - det logo - ok men det var jeg ikke så vild med endda. Måske for meget tegneserie over det :-). Men tak for det og rigtig meget held og lykke til dig også :-)

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 19:23

Tak Carsten - det gør jeg også :-)

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 08:36

Hej kære aminoer.. Nu efter et stykke tid, vil jeg blot fortælle, at selvom min hjemmeside nok stadig er lidt 80'er så virker det ok og har faktisk haft de første 11 ordrer :-). Måske ikke så mange endda, men jeg er da i gang.

Derudover kan jeg med stolthed nævne at moderedaktøren fra Woman nu har nævnt mig i sin blog neon 515 - se bare her:

http://woman.dk/category/1182

Hav en dejlig dag.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:39

Aleksander Borg Pedersen:
ven Markus fra www.webkonsortiet.dk han har

Tager 8 sekunder at loade og ligger på et 10 kr.- webhotel, burde en ekspert kunne gøre bedre.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 08:41

Hvad tager 8 sek at loade? :-)

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)