Men, og nu spørger jeg dumt. Kan jeg bruge alt dette til noget på min eksisterende hjemmeside, eller skal jeg starte helt forfra |
Er min nye hjemmeside tillidsvækkende?
|
Tror jeg går lidt i tænke boksen - men tusind tak til dig... |
Hej igen honning82 - hvis du er sød lige at kigge igen, hvad synes du så om toppen? Er det det billede du tænkte på? |
Hej Helle! :-) Logoet får du for kun 500 kr. også er det desegnet således, at du kan bruge det hvor som helst, om det skal være på hjemmeside, brevpapir eller ligende. - Desuden har jeg en kontakt som helt sikker kan hjælpe dig med ændringer på din webshop, hvis det har interesse - han er super professionel! Ha en super dag! |
Hej Andreas - og tak for dit fine tilbud. Mit store problem er nok at jeg har ingen kreative ideer, så aner ikke rigtigt hvordan det skal se ud. Nu har jeg lige fyldt lidt mere på toppen - nogle leggings - men har stadig ingen ide om, om det er godt eller hvad. Vh Helle |
Hej igen! |
Hej Helle, jeg må indrømme, at jeg får helt ondt af dig - det er selvfølgelig dit valg, når du er hoppet på en TDC-shop, sig ikke at du ikke blev advaret :) Det bliver lidt af en kamp. |
Hej Thomas - jamen tusind tak for dit tilbud - det glæder mig da rigtigt meget. Tænk at møde så venlig en sjæl Mange hilsner Helle |