Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min nye hjemmeside tillidsvækkende?

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må desværre tilslutte mig de mange, der mener du har et stykke vej endnu.

Umiddelbart ligner designet noget der lige så godt kunne være lavet for 10 år siden - ret gammeldags og temmelig kluntet.

Den store besparelse du har fået ved en "gør-det-selv" løsning er da fin, men i sidste ende handler det udelukkende om dit salg, og jeg tror desværre din konverteringsrate vil være ret lave, når designet ikke er mere indbydende.

Dit flow vedr. Køb og betaling
Det er da fint med PayPal, det er jo gratis osv, men det virker også temmelig utroværdigt, når du har PayPal knapper i din butik - få i det mindste skiftet de knapper ud med en ordentlig "køb knap",

Jeg ville nok starte forfra eller få professionel hjælp.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men du har ret - og er jo også derfor jeg dropper den hjemmeside og går over til en med dankort betaling på TDC :-)  - som tidligere nævnt i denne debat

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg "rodet" lidt med TDC-shops, det er ikke det nemmeste at designe i - du får et temmelig standardiseret design - og ud over det arbejdet du i et "låst" system, hvor du senere får svært ved at tilrette, men prisen er da fin ;)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt handler jeg aldrig med paypal. Jeg mener at enhver webshop i denne kaliber (tøj, smykker, elektronik osv.), skal kunne modtage dankort og mastercard PÅ den pågældende side - ikke via paypal, da det virker uprofessionelt.

Siden ikke ret troværdig ud.

  • Jeg har ingen anelse om 61195770 er dit tlf. nr. eller om det er dit CVR nr. efter en søgning på CVR.dk kan jeg dog konkludere at det er dit telefonnummer. Du bør måske lige skrive, at det er dit telefonnummer.

  • Banneret i toppen, hvor der står "Glizz - lad glizz klæ' dig" er alt for stort. Der er jo en stor hvid boks øverst til venstre som overhovedet ikke bliver brugt til noget.

  • Lad vær med at resize dine billeder i de forkerte dimensioner. Tager vi igen banneret i toppen, så er billedet i virkeligheden 876px × 207px men er blevet skaleret til 958px × 134px. Det gør billedet længere og smallere, hvilket gør logoet bliver strukket og mast sammen, hvilket ikke er ret pænt.

  • Da jeg kiggede dine billeder, kunne jeg se at du bruger mellemrum i filnavnene, samt at du bruger Æ, Ø og Å i dine navne også - jeg vile fraråde begge dele. Dit banner i toppen har følgende stinavn:

    http://www.glizz.dk/image/RØDE test.jpg

    Det bør være:

    http://www.glizz.dk/image/ROEDE-test.jpg
    Eller
    http://www.glizz.dk/image/roede-test.jpg (denne ville jeg bruge da små bogstaver som regel er nemmere at huske).

  • Hvad er forsiden? Når jeg går ind på glizz.dk, bliver jeg mødt at det JEG ville kalde forsiden. Men når jeg klikker på "Forsiden", så kommer jeg til en side hvor der står hvem i er. Adskil disse 2 ting.

  • I din scroller på det som jeg kalder forsiden (glizz.dk) - lad der vær' med at ændre billedets oprindelige dimensioner.
    Sådan her ser jeg billedet:

    Sådan her ser billedet rent faktisk ud:
    http://www.glizz.dk/image/TEKST SORT.jpg (igen med mellemrum :-)

    Det er klart at se hvilket et af billederne der ser absolut pænest ud.

  • Når jeg går ind under et produkt - eksempelvis Leggins > Ensfarvede - Her kan man så vælge hvilket produkt man gerne vil lægge i kurven. Men hvad er det lige produktet er? Er det latex, stof, uld, bomuld eller noget helt andet? Hvad størrelse er det? Altså - hvad er det præcist jeg er i gang med at købe?

  • Når jeg klikker på billedet under produkter, idet jeg jo regner med at kunne klikke på et produkt, for derefter at se en produktbeskrivelse, så lander jeg på en helt anden side, hvis billedet vises i lidt større. Jeg bliver sendt til "web-side.dk" - her finder jeg så ud af at du har brugt en WYSIWYG editor til din hjemmeside (What You See Is What You Get).

Konklusion...

Designet er kedeligt og forældet - desværre. Overstående punkter er de primære ting jeg lige hurtigt kan få øje på. Derefter kommer ting som manglende brugervenlighed, skrifttyper, manglende betaling med kort, manglende produktbeskrivelser, SEO (Search Engine Optimization (Søgemaskineoptimering)), fyldestgørende "om os" side, farvevalg kontra baggrund. Røde ord, mixet med sorte ord, som i øvrigt er skrevet med fed skrift, samt at skriftstørrelsen ændres (http://www.glizz.dk/her-kan-du-læse-om-bestilling-og-betaling)

Jeg ville nok - hvis projoektet er seriøst nok, få købt mig noget færdiglavet - hvis ikke økonomien rækker til det, så ville jeg nok vente, da du ellers formentlig bliver slemt skuffet over kommende salg, eller manglen på samme.

Med Venlig Hilsen
Morten

EDIT: Og så, så jeg lige at du dropper siden og går over til TDC.. well.. never mind :)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville få en aftale også med nets 

man kommer ikke uden om , vigtigheden med cvr nummer på siden så få det hurtigste muligt på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Jeg ville anbefale du for optimeret til det mobile platform også.
hvis du ikke kender til mobil site, er der masser informationer du kan hente på nettet, såvel gratis løsninger også.
Ellers godt stykke arbejde.....Men jeg havde nok valgt istedet for den traditionelle hjemmeside valgt Responsive webdesign.

God jul.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg synes ikke det er så standardiseret som sådan - denne hjemmeside er designet via tdc webshop: http://butik-nynne.dk/ - er brugt som reference på tdc hjemmeside. Jeg synes faktisk den ser ok pæn og elegant ud? Eller hvad? - Er godt lidt klar over den måske bliver svær at arbejde i men er frisk på at prøve - og der er jo telefon support med

-Men tak for input

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha - tak for dejlig lang og konstruktiv kritiv - jeg tager det hele til mig. Jeg håber TDC er den rigtige løsning for mig - det er det i det mindste prismæssigt. Som jeg ref til i foregående indlæg synes jeg http://butik-nynne.dk/ - er rigtig pæn og nydelig. Nu skal jeg bare lære at bruge den. Jeg vidste ikke at man ikke bør bruge Æ - Ø - Å?

-Produkterne kan jeg først rigtigt beskrive nu, da jeg først har fået prøverne hjem i går - men venter med det på den nye hjemmeside

-tak endnu engang

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer snarest på :-) Tak

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - mobile platform vil jeg da helt sikkert undersøge - håber jeg bliver glad for TDC :-)

-Tak for input og god jul til dig

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)