Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om denne idé?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg sidder og arbejder med et projekt der omhandler tips til væddemål. Det er et meget udbredt fænomen i mange andre lande, men det er slet ikke kommet til Danmark i samme omfang. Der er lavet mange grupper på Facebook og der kommer et par ekspert råd i fjernsynet og på hjemmesider, som Odds1.dk. Men det er langt fra nok konkurrence til, at jeg ikke vil starte det op.

Jeg har prøvet at lave en beta hjemmeside, gratis. Bare for at give idéer og inspiration til måden, som det skal fungere på. Læs gerne lidt om det jeg har skrevet og kom med kritik og idéer til hvordan idéen kunne forbedres. Inputs til nye ting ville også være super lækkert!

Jeg leder efter én der kan lave et rigtigt website til mig, så jeg kan få idéen skudt igang. Så skriv eller kontakt mig hvis du kan ordne sådan en opgave. Tak på forhånd!

http://securebets.webs.com

Med venlig hilsen

Jannick Joel

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 06:15

Hej Jannick,

Jeg vælger, ikke at kommentere dit design på dit beta site, da det ikke er det du kører på endnu...
Men jeg ville forslå at du lavede noget som de andre sites ikke har, konkurrencer mellem dine bettere, hvor de kan vinde præmier. Og så syntes jeg godt der kunne være et forum, hvor man kunne diskutere odds og hygge...

Håber det kunne bruges.

/Daniel :-) 

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 07:01

Der kommer en chat på hjemmesiden og jeg har også overvejet at gøre så man betale x antal kroner og følger den tipster, som man gerne vil.
Men tak for det :-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 08:06

Jeg må skuffe dig men der er mere end kun odds1.s´dk.

Af de helt store er der betxpert.com, spilxperten.com og af mindre sider kan man finde oddssiden.com, tipsomtips.com og followbet.com. Der er sikkert mange små sider som jeg ikke ´har hørt om.

Jeg siger ikke det ikke kan lade sig gøre, men det er utrolig svært at tjene penge på dette marked, men bestemt ikke umulig.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 08:41

Har lige kigget siden igennem.

Det er meget naivt at tro folk køber et produkt til 499kr/måned når du ikke har et regnskab der viser du kan skabe overskud ( der står den bedste ekspert har været der siden 2011, så regner med der må være nogle spil). Jeg går ud fra du nok ikke hat lyst til at investere i en stor sum penge på at købe noget software/regnskabssystem, der kan styre det for dig, så et godt alternativ kan være at gå ind på bettingadvice.com og blive "godkendt". Der kan du sende alle dine spil ind, Og hvis du ikke  "snyder", så får du et BA approven titel, som er meget velrespekteret i mange betters øjne.

"Der står på din hjemmeside: "Vi har en statistik på over 80% vundne væddemål og vi bliver kun bedre. Vi håber at du vil være medlem og deltage i vores fællesskab og hvis du vil tjene en formue ved siden af dit normale job eller leve af din indkomst på væddemål!

Jeg skal ikke kunne sige om det er rigtigt eller ej, men nu lever jeg af betting og kender en del andre der også kører på et højt niveau. Og der er ingen som jeg kender, der kører på 80% i ramte spil. Og det er egentlig heler ikke interassant, da TBP (tilbagebetalingsprocenten) er det der afgører om de 499kr er givet godt ud eller ej. Så jeg vil råde dig til at bruge TBP i fremtiden, da det er det betterne kender og ved hvad er og de nye (samt jeg) kan blive forvirret, når du bruger det der med "samlet procentgevinst på 91,2%". hvis du antyder du har en TBP på 191,2%, så tror jeg vist godt vi kan blive enige om at, du ikke har postet mange spil.

Jeg ved godt det er en beta side, hvor du måske bare har skrevet noget tekst for at skrive noget tekst. Hvis ikke, så råder jeg dig til at ændre teksterne, da det lyder lidt scam agtigt. Teksterne emmer af "kom ind og tjen nogle hurtige penge" og der er selvfølgelig de nye bettere, som ikke har så meget erfaring, der bliver tiltrukket af det, men så vil prisen på de 499 nok skræmme dem. Og de seriøse bettere vil nok lugte lunten, især fordi den bedste better er 18 år og ikke rigtig har noget baggrund ( tænker ekspertprofil på en side som betxpert, som er en meget anderkendt side)

Jeg håber det kunne hjælpe lidt. Og er bestemt ikke for at tage modet fra dig, for håber da du får succes:)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:37

I går skrev min ven følgende statusopdatering: "Konsulenter og rådgivere er som kastrerede hankatte, de ved hvordan det skal gøres, de kan bare ikke selv." Og det er lidt samme følelse der rammer mig hver gang jeg ser nogen sælge et bliv rig hurtigt system, for hvis pengene er så nemme at lave, hvorfor så overhovedet gide bøvle med at dele det på en hjemmeside? Og det holder mig (og sikkert også mange andre) fra at lytte til folk der påstår de har et sikkert system til at tjene en skilling.

Men hvad med i stedet at gå en anden vej (kan være det allerede findes), og tilbyde bettere alle de informationer de skal bruge til at træffe de bedst mulige beslutninger, samlet på et sted. Simpelt hen aaaalt i statistik i forhold til kampene, hvem der skadede, seneste rygter om truppen, holdenes form på ude/hjemmebane, hvem har været skadet for nylig indenfor de sidste 14 dage osv... simpelthen alt information der kan være med til at gøre betterne lidt klogere, og derved træffe bedre beslutninger. Var det en mulighed i stedet for?

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 10:12

Hans ide er som sådan god nok. Han vil jo sælge spilforslag, hvor han argumenterer i en analyse, hvorfor man skal vælge netop dette spil. Ligesom inde på betxpert.com, hvor man under hvert spilforslag finder alle de oplysninger (både de gode og dårlige) der gør at der er værdi i dette spil. Men han skal så bare have så godt et produkt at man vælger at betale 499 for hans spil istedet for de gratis analyser på diverse sider.

Inde på spilxperten.com sælger de også spil. Her koster det vist 5kr for et enkelt spil mener jeg. Her får du også en analyse, og så kan du selv vælge hvem du vil følge og du kan se deres TBP.

Rasmus Fredslund Hansen:
Og det er lidt samme følelse der rammer mig hver gang jeg ser nogen sælge et bliv rig hurtigt system, for hvis pengene er så nemme at lave, hvorfor så overhovedet gide bøvle med at dele det på en hjemmeside? Og det holder mig (og sikkert også mange andre) fra at lytte til folk der påstår de har et sikkert system til at tjene en skilling.

Det er jo for at optimere ens indtjening. Hvis du kan få et udbytte på 150 kr for en enkel vare (spilforslaget), istedet for 110, så skal man da være en dårlig forretningsmand, hvis ikke man vil det.

Her er et spilforslag som fint indeholder det man nok skal have med i en analyse, medmindre man har så godt et navn at man kan sælge spil til folk osm følger en blindt: Spilforslag

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:05

jeg tror det er vigtigt i starten man har masser af venner der også kan side og skrive analyser for en , de skal selvfølgelige alle samme have en viden om emmet det er jo ikke lige frem få kampe der kan spilles om , så der skal være masser af skrevet af analyser hver eneste dag .

markedsføring skal der også være så ud med presse meddelers  og videoer med mere 

hvad får jeg for de 499 kr , det står der ingenting om på hjemmesiden , bliv rig på mine råd hvorfor så ikke holde dem for sig selv, for vis rådene deles er der ingen der bliver rig for dem som laver odds skal jo tjene penge 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 12:14

Tænker du ala ibeatyou.com eller hvordan?

Hvad er din mail? :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 12:43

Nu kan man som spiller blive udelukket af en bookmaker hvis man vinder for meget ( no shit). Derfor kan man øge sin indtjening ved at poste spil ud som man ville have spillet, men som man ikke kan få lov til at sætte penge på.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)