Jeg må også indrømme, at jeg aldrig har hørt om BitCoins - og jeg følger endda meget med i den teknologiske udvikling og hvad der sker rundt omkring på hjemmesider.
Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!
Aner ikke engang hvad BitCoins er for noget.. Men måske det bare er mig der ikke er opdateret
Bitcoins er en decentralizered digital valuta som du kan læse mere om her. By the way til trådstarter kan jeg kun sige sorry for at hijacke tråden men måske i skulle se det som en mulighed for også at komme med en forklaring på hvad bitcoins er på jeres side :-)
Hørte bitcoins for ganske få dage siden og selvom jeg har søgt, så aner jeg ikke hvordan man får disse bitcoins.. jo ved at købe dem på mystiske hjemmesider. Men så kan man jo lige så godt bruge sit visa.
Så måske i skal fortælle på jeres side hvad bitcoins er og hvordan folk kan skaffe sig sådan nogle. For det er noget forvirrende noget.
Vi ved godt at bitcoins ikke er voldsomt kendt pt. og derfor er det heller ikke en voldsom stor satsning fra vores side. De variable kurser kan resultere i stort tab eller gevinst, men vores produkter har en relativ lav pris og derfor ikke så risikofyldt.
Vi håber på at vi kan få lavet et par handler engang imellem, og som tiden går vil flere og flere blive bekendte med systemet og derfor begynde at bruge det. Skeptikere har en naturlig grund til deres skepsis da dette en MEGET ukendt pt. men som alting skal systemer udvikles og udbygges for at kunne blive større.
Der er dog mennesker som har Bitcoins og som ønsker flere muligheder for at bruge disse, og her ønsker vi at være med og derfor tilbyder vi dette.
SkærmBeskyttere.dk
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.
Men vil gerne tilbyde den første som opretter en ordre og betaler med bitcoins at de får refunderet pengene (1 beskytter og forsendelsesudgiften), bare lige for at se om hele vores system fungerer når det ikke er os selv der tester systemerne :-)
Smid en PM eller skriv en lille besked ved ordre oprettelsen omkring dette tilbud, og jeg skal sørge for refundering
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.