Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SkærmBeskyttere.dk - Nu med bitcoins

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 18:56

Ja her blev de så brugt på en måde hvor det ikke virker helt legalt og som en slags hvidvaskelse, men dette er ikke situationen for SkærmBeskyttere.dk her er det "blot" en ekstra betalingsmulighed Smile

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:10

Hvor er det fedt, at I benytter bitcoins. Stod det til mig skulle alle handle med bitcoins i verden!

Hvorfor bitcoin? Ingen blander sig i din handel, ingen transerafgifter, ingen skat, ingenting.

Smukt. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:31

jeg har aldrig hørt ordret bitcoins jeg ved slet ikke hvad det betyder .

vedr sidens teksterne de er ekstrem ens , så vis går op i mange , lav korte unikke produkt beskrivelser på siden og links videre til faq siden spørgsmål svar siden , der grundigt forklare hvad alt samme hvad det betyder , lige nu forklare det kun delvis i produkt beskrivelserne , men mange 

forstår ikke dit fag sprog mange sikkert kender slet ikke dit produkt 

god ide med social medie på siden google plus , det kan betyde en del i seo

ved titlerne på siden husk der udnyt bedre at der kan vises op til 70 tegn og lav dem mere sigende omkring hver eneste underside emme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Feb 12
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 21:53

Hej Mikeal

Tak for din mening omkring siden Smile, tror dog ikke jeg vil ændre beskrivelsen på produkterne, da en skærmbeskytter jo egentlig er den samme ligegyldigt hvilket produkt man ønsker en sådan til, og hvis man leder efter en skærm beskytter så lader det umiddelbart til at folk/kunderne er klar over hvad det er, men mere leder efter en vejledning omkring montering af denne.

Ang. Bitcoins: Dette er blot en betalingsmetode, og jeg er ikke interesseret i at forklare hvad eller hvordan "valutaen" bruges, blot ønsker jeg at offentliggøre at denne nu er godkendt til betaling via www.skærmbeskyttere.dk

Men igen, tak for dine meninger uden disse (og ikke kun dine) har man ingen mulighed for optimeringer eller forbedringer

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:42

Agora_Live:

Hej Mikeal

Tak for din mening omkring siden Smile, tror dog ikke jeg vil ændre beskrivelsen på produkterne, da en skærmbeskytter jo egentlig er den samme ligegyldigt hvilket produkt man ønsker en sådan til, og hvis man leder efter en skærm beskytter så lader det umiddelbart til at folk/kunderne er klar over hvad det er, men mere leder efter en vejledning omkring montering af denne.

Ang. Bitcoins: Dette er blot en betalingsmetode, og jeg er ikke interesseret i at forklare hvad eller hvordan "valutaen" bruges, blot ønsker jeg at offentliggøre at denne nu er godkendt til betaling via www.skærmbeskyttere.dk

Men igen, tak for dine meninger uden disse (og ikke kun dine) har man ingen mulighed for optimeringer eller forbedringer

ens beskrivelser på siden gør bare du ikke findes ret godt i google evt. lig de ens produkt beskrivelser i et billedet så du kan findes bedre i søgemaskinerne 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Feb 12
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 10:33

Det kunne så måske være rigtigt nok....

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)