Jeg er helt enig med dig! Dengang jeg startede herinde var jeg 15 år, og totalt uvidende. Jeg vidste ingenting, jeg lavede meget dårlige tråde, og jeg er sikker på at jeg har været til mere besvær end gavn. For et år siden lagde jeg ikke så meget mærke til alle de der ''jeg vil tjene penge på nettet - men hvordan'' debatter, der er lavet af 15-16 årige drenge, men her de sidste par måneder, føler jeg, at jeg har set rigtig mange af sådanne debatter. Dette er der selvfølgelig ikke noget videre galt i, men alligevel - hvorfor skulle man bruge sin dyrebare tid på at besvare sådanne indlæg, - når man reelt set ikke får noget 'igen', af at hjælpe en knægt på 15 år, der tror han kan blive millioner på et par dage. Så ja.. problemet er vel at der er lidt for mange dovne mennesker, og mennesker som ikke tænker tingene igennem - eller som ikke undersøger det, bare lidt - inden man laver en tråd, med en ide. Been there - done that.
|
Simon Elkjær:
Jeg synes tværtimod at 90% af indlæg på amino handler om affiliate marketing, tilbud om billige webshops og SEO - det er af samme grund jeg ikke tilbringer så meget tid herinde mere..
Jeg savner personligt den tid hvor amino var mere et stort brainstorming forum, fyldt med drømmere ildsjæle i stedet for et sted fyldt med desparate sultne Web- og seokonsulenter..
- så, in my point og view skal vi have flere blå-øjet drømmere, som tør have skøre og til tider meget dårlige ideer.. I stedet for desparate sultne konsulenter og andet b2b tilbudsspam..
:)
Jeg er enig med dig.
Jeg har samlet et par links, måske kan inspirere jer ( Er delvist enig med dem, men vi kan tænke over ).
Færre iværksættere giver Danmark færre job