Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde nogen, der vil sponsorere en gaming PC til mig

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 13:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved man aldrig om jeg bliver Froggen nr 2 det kan jo godt være :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:13 | Låst

kevin1997:

Det ved man aldrig om jeg bliver Froggen nr 2 det kan jo godt være :)

"Og jeg må desværre sige, at jeg tvivler på at denne dude er en Froggen nr. 2, når han ikke har Solo/Duo-Elo endnu"

Bemærk, at der står "er". Jeg siger ikke at du ikke kan blive en af profferne, siger bare, at jeg tvivler på du er en :) 

(Jeg er heller ikke selv prof, faktisk ret elendig med min top ELO på 1310...), Men jeg forventer ikke, at nogle vil sponsorere mig en gamer pc hehe :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 15:26 | Låst

Jeg har heller ikke forventet at nogen vil det men i kan jo starte med at læse over skriften først før i begynder at skrive alt muligt andet

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:58 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

kevin1997:
men det eneste men får er fucking hate fra jer så det kunne men sku ikke lige bruge til en skid så jeg forstår ikke du skriver det der når men søger hjælp til at finde en sponsor og så siger du jeg skal blive flaskedreng det giver jo ingen mening.

Hej Kevin,

Du kommer længst med dit projekt hvis du lytter til de tilbagemeldinger der kommer og taler pænt. Der er flere der fortæller dig at dit "produkt" (promoveringen via dine videoer) ikke er interessant nok til at de vil sponsorere det, det må du tage til dig og overveje om du har beskrevet produktet forkert eller der måske er noget om snakken.

Til alle I andre:
Der er flere af svarene der er i en ikke-konstruktiv tone, nogle er både nedværdigende og hånlige i tonen - det er ikke god stil, hvis I ikke har noget konstruktivt at sige så lad tråden passere og nyd søndagen, evt. med lidt juleknas og gløg.

Der kommer vist ikke mere ud af denne tråd, så jeg låser den.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)