Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde nogen, der vil sponsorere en gaming PC til mig

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:17 | Låst

Jeg ved godt hvordan jeg skal tjene penge på min youtube men der er bare et problem jeg skal bruge en bedre computer

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:18 | Låst

Tror hudløst ærligt ikke du får noget ud af det.

Start med det link du har fået overstående, eller lav flere videoere. De store youtubere har trodsalt måske 100+ videoer i bogen. Så måske det ville være en ide at få skabt en masse der vil følge dine livestream først også måske få lavet nogle videoer med andre store youtubere?

If you can dream it, you can do it!

- Mads 

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 21:22 | Låst

Jeg tror for det første så skal jeg lige skaffe mig en bedre computer der kan recorde og livestreme lol

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:59 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kevin så må du fandme undskyld sproget, men skaffe dig et fritidsjob. Hvis du er på alder med mig, jeg er 15 så har du mulighed for at blive flaskedreng som mig selv. Alt kommer jo ikke bare til dig i livet. Så der er er intet lol over det, hvis du virkelig vil det der, så må du fandme også kæmpe for det. Så kan du godt være du ikke gider, at arbejde - men så er der heller ingen computer til dig jo, og sådan er det :)

God jul! 

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 22:05 | Låst

Det kunne også godt være man skulle det men jeg måtte jo godt lige spørge om hjælp til at finde nogen sponsorer men det eneste men får er fucking hate fra jer så det kunne men sku ikke lige bruge til en skid så jeg forstår ikke du skriver det der når men søger hjælp til at finde en sponsor og så siger du jeg skal blive flaskedreng det giver jo ingen mening.

God Jul!

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:08 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi hater dig ikke - konstruktiv kritik.

Du skal også fortjene at få en sponsor ikke, de hænger ikke ligefrem på træerne? Derfor så må du jo selv gå ud og få skaffet de penge til den computer hvis det virkelig er noget du gerne vil det her. Det er ikke Gilberts gavebod det her, hvis du virkelig gerne vil ha den computer så spar op, så har du nok råd til en ok en om 1-2 mdr.? Svære er det egentlig ikke. 

Du har jo ikke livestreamet før? Så få noget netværk først og se så om 1-2 år eller noget, så kan du jo måske snakke om det? Kæmp dig op ligesom de andre på youtube har gjort.

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 22:13 | Låst

Ok tak for hjælpen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23 | Låst

Simon Hansen:
-Desuden er der ingen der ser LOL-videoer... Vi LOL-entusiaster ser livestreams :) 

Der tager du lidt fejl :)

Der er mange, mange Lol-spillere der ser videoer (mig selv inklusive).

Indholdet skal så bare være virkelig underholdende eller introducere én til nye måder at spille på.

Du har ret - det er begrænset hvor mange der ser de gennemsnitlige "se-hvor-god-jeg-er"-videoer.

F.eks. Blitzcrank-fyren der lokker alle under sit turret er jo set af virkelig virkelig mange - fordi det er hammergod underholdning^^

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:32 | Låst

Christina Handt:

Simon Hansen:
-Desuden er der ingen der ser LOL-videoer... Vi LOL-entusiaster ser livestreams :) 

Der tager du lidt fejl :)

Der er mange, mange Lol-spillere der ser videoer (mig selv inklusive).

Indholdet skal så bare være virkelig underholdende eller introducere én til nye måder at spille på.

Du har ret - det er begrænset hvor mange der ser de gennemsnitlige "se-hvor-god-jeg-er"-videoer.

F.eks. Blitzcrank-fyren der lokker alle under sit turret er jo set af virkelig virkelig mange - fordi det er hammergod underholdning^^

Ja selvfølgelig, men som du selv siger skal man lave noget helt vildt eller også skal man virkelig lave noget specielt, som fungerer... Og jeg må desværre sige, at jeg tvivler på at denne dude er en Froggen nr. 2, når han ikke har Solo/Duo-Elo endnu... :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)