I anledning af min virksomhed, så søger jeg en hjemmeside! Måske kan du hjælpe?
For at være helt præcist, så søger jeg en hjemmeside med Magento platform, som skal være ecommerce integreret - samt PostDanmark venlig.
Når jo, også en paymentgateway skal være på plads.
Hvis du mener, at du kan levere et super resultat - og er klar på en udfordring så send en PM med referencer, et telefon nummer og alt det andet.
Tak :)
Hej,
Jeg kan sagtens være dig behjælpelig med en professionel Magento løsning. Du er mere end velkommen til at sende mere info om opgaven til kontakt[snakbela]better-web.dk, så er jeg sikker på at vi finder en god løsning til dig.
Kingbo
Fra
Kingbo
Skrevet 22-12-2012 kl. 21:41
| Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Jeg vil bare lige fortælle at jeg har hørt en del om Magento platform, at det er meget dyrt at få det lavet helt som man vil have det, en lille ændrig hist og her kan nemt løbe op i 10.000 kr pr lille ændring, så du ender med en regning på flere 100 tusinde inden du bare er lidt tilfreds.
Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.
Jeg vil bare lige fortælle at jeg har hørt en del om Magento platform, at det er meget dyrt at få det lavet helt som man vil have det, en lille ændrig hist og her kan nemt løbe op i 10.000 kr pr lille ændring, så du ender med en regning på flere 100 tusinde inden du bare er lidt tilfreds.
Jeg ved ikke lige hvad det er for en programmør du har haft. Magento er meget fleksibelt - og derfor tager det en smule længere tid at komme ind i som programmør. Men når man så først er inde i Magento, er der mange ting som nemt kan tweakes, ændres og tilføjes super hurtigt - og derfor billigt.
Hvis du virkelig søger en professionel hjemmeside så lad være med at blande dig i din leverandørs arbejde. Fortæl hvilke behov du har og hvilke funktionelle krav du har til dit site ... så skal han nok vælge de rigtige værktøjer og løse det med.
Forsøger du også og belære din mekaniker når han skal arbejde på din bil? :p