Måske du lige skulle feje for egen dør først. Nu rejser jeg heldigvis på ferie i 20 dage, så regner jeg med du bruger tiden til at finde kammertonen frem i mellem tiden. Over and out herfra. |
Michael:Måske du lige skulle feje for egen dør først.
Du er sørme en sjov fætter, nu er du fuldstændigt argumenteret ned under gulvtæppet. Og så begynder du bare at reciterer gamle ordsprog.
Helt uden noget konkret argument for hvorfor de er relevante, det er så fjollet, det må du da også selv kunne gennemskue.
Michael:Nu rejser jeg heldigvis på ferie i 20 dage, så regner jeg med du bruger tiden til at finde kammertonen frem i mellem tiden.
Det er godt at du skal på ferie, nogle gange har man bare brug for at blive genopladet. Men den snak om kammertonen kan du godt droppe, det der er sket i denne tråd, er at jeg har vurderet dit niveau indenfor web, at du ikke kan lide udfaldet har ikke noget med en ordentlig tone at gøre, men mere at det nogle gange er svært at se virkeligheden i øjnene.
Tag ikke fejl, når du skriver:
Michael:Jeg tror desværre i prøver på at tage alle valgmuligheder fra jeres kunder. Så i kan få det så nemt som muligt. Men håber da jeg tager fejl.
Så er det noget af det, der kommer tættest på ikke at holde kammertonen i denne tråd. Når man skriver den slags, så åbner man selvfølgeligt for at man selv kan blive kritiseret.
Jeg syntes du skal holde en god lang ferie, hvor du får slappet af og nyde livet, hvem ved hvis du tænker på noget andet, så kan det være at du lige pludseligt ser en måde hvor du kan få noget ud af Amino og hjælpe andre, uden at du hele tiden skyder dig selv i foden.