Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel hjemmeside med kun EN side!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en lille, men meget populær restaurant, som i forvejen har en hjemmeside. Denne består af to sider og er særdeles amatøragtig (jeg har selv lavet den). Derfor ønsker jeg nu at få lavet en ny og meget simpel hjemmeside bestående af kun EN side, hvor der øverst er et logo, nedenunder en kort brødtekst og herefter restaurantens menukort. Denne side skal kunne ses for både smartphones og computere uden det kommer til at se mærkeligt ud.

Den nuværende hjemmeside er lavet i One.com´s WebCreater og jeg ser derfor helst at den nye også bliver lavet her. Dette vil gøre det nemmere for mig at ændre priser mm.

Spørgsmål og tilbud? - Jeg er klar til at svare Smile

Mvh


Santi

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Santi,

Jeg synes du skal smide mig en Email, så kan vi snakke lidt om det. ;)

Thomas@epsilon-web.dk

MVH

Thomas

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress, ville også være et fint valg. Du har en admin del, hvor det rettes ligeså nemt som i word! :) Så uanset om du vælger mig eller ej, så ville jeg se på wordpress! :)

Kan lave en side for 699,- inkl. moms på dit webhotel hos One.com - Kan kontaktes på Lasse@lasselykke.dk

Med venlig hilsen
Lasse Lykke-Sørensen
Ejer - LykkeMedia.dk 

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har intet forstand på wordpress og andre hjemmesideprogrammer, så ville helst holde det til det jeg kender :)

Som sagt, det skal være meget simpelt.

Santi

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Santi Roc Castells,

Det lyder meget spændende, du må meget gerne smide mig en mail, så kvitterer jeg med et tilbud!

One.com udbyder et fint webhotel, hvor man sagtens kunne lave en hurtig og billig løsning, jeg har god erfaring med Wordpress, hvor du som tidligere i tråden nævnt, kan rette lige så tosset du vil.

Jeg er placeret i kbh, og kommer gerne ud, for at aftale nærmere.

Dbh Oluf Nielsen
kontakt@incitomedia.dk
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan dit "problem" ikke løses med en dedikeret facebook side - så du har dine "fans" lige ved hånden? Aner ikke hvordan man laver det, men det giver mening for mig. Jeg mener man kan alt det du beskriver på en facebook side. Det er mere et spørgsmål om du synes det er vejen at gå?

Ellers er jeg nok også på wordpress bølgen, det er nemt at få nogle designs og der er altid en udvikler der kan tage opgaven, hvad enten det er ny side eller vedligehold på den gamle.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Santi Roc Castells:

Jeg har intet forstand på wordpress og andre hjemmesideprogrammer, så ville helst holde det til det jeg kender :)

Som sagt, det skal være meget simpelt.

Santi

Wordpress, vil du kunne finde ud af i løbet af 5-10 min :) Vi kan sagtens tage en lille gennemgang via skype eller tlf. hvis det er?

Mvh Lasse 

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En facebookside eksistere allerede. Dette er dog langt fra nok, da en stor del at målgruppen ikke er på facebook :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Man behøver vel ikke at være på facebook for at se en firmaside på facebook?, jeg tænker mere end en almindelig facebook side. Men en med menukort osv. Jeg har set nogle facebook sider man slet ikke kan kende igen - det ligner en almindelig hjemmeside, men er bare på facebook.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)