Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start Selvstændig vognmand hjælp!!!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil køre med gods, som skal ud og flyve, så skal du være SLV godkendt. Og rigtig meget af det gods vi kører med er sådan gods. Så ja, det er et krav, at du bliver det.

Og ja, hvis du skal køre med farlig gods, så skal du også have dit orange farlig gods bevis uanset hvordan du vælger at fragte det. Og ja, Kurergruppen mere eller mindre tvinger deres vognmænd på farlig gods kursus. Jeg var ikke interesseret i at tage det og vupti så var jeg blevet tilmeldt et kursus af KG.

Indtægter kan/vil jeg ikke svare på. De svinger meget fra måned til måned. Men det har ikke været gode tider de sidste 4 år. Jeg skal ikke afholde dig fra at starte uanset om du kommer til at tage arbejde fra mig eller ej, men jeg vil ikke anbefale nogen at starte. For jeg ved godt, hvordan de næste måneder kommer til at se ud.

Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:20

Ja det svært men nogen sige det godt andre ikke så det er svært men kender nogen der lægge over de 100 om mdr og det er da okay

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 00:10

micky:
tak er det et godt sted ? og ved du hvad deres depositum er

Nu er det et par år siden jeg havde mit virke i Berendsen,

På det tidspunkt var det ihvertfald et godt sted! ( det var mig der var chef for Jylland Fyn Big Smile )

Det er en meget professionelt ledet koncern, som alle andre steder er der nogle man arbejder godt sammen med, andre mindre godt.

Depositum i 2011 var 25000 kr. samt 400 - 750 kr leje til udstyr. 

Til gengæld tilbydes der fordelagtige transportforsikring, brændstofs aftale osv. osv.

Mht indtjening, er det mest attraktiv med en rute i en storby/byer i forhold til en "landtur" hvor der jo er meget kørsel mellem kunderne.

Og da der aflønnes pr leveret stk, er der ingen grund til at køre og høre P3.

Spørg om data på kørte kilometer og naturligvis antal leverede stk. Samt husk at stk. pris kan forhandles.

Hvis du får brug for det er du velkommen til at spørge mig til råds.

Dog har jeg pt. ikke megen tid til Amino, så det er ikke sikkert jeg svarer med det samme.

KMO

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

Inde under download fanen er der en fil et sted der kan downloades vedr. opstart til vognmand.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)