Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal - hvordan sender jeg en download url til min kunde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Jeg har en side hvor jeg skal sælge en e-bog. Betalingsløsningen er Paypal og den er sat op ved en betalingsknap og en return URL til min hjemmeside, hvor der er et link til download af bogen. Problemet er at brugeren skal trykke "retur til webside" efter de har betalt for at komme til den download side. Hvis ikke de gør det, så får de ikke linket til download. Er der nogen som ved hvordan jeg kan få sendt en download url til mine kunder således de altid har den i deres indbakke, så de altid kan hente den igen? Egentligt er det en download url der skal i paypals kvittering for betaling. Jeg vil helst slippe for selv at skulle lave noget ekstra med at sende mail.

Nogen der ved hvordan det kan lade sig gøre?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 12:37

Hej.

Hvordan er siden lavet, er det lavet i en platform såsom magento? Hvis du bruger magento har du nemlig mulighed for at oprette "Downloadable products" hvor du kan vedhæfte bogen til brugerens køb.

Alternativt kunne man opsætte en forholdsvis simpel script der fremsender linket i en mail til kunden efter betaling hos paypal.

Den sidste løsning er ikke så krænglet igen. Skriv endelig hvis du vil have et nærmere tilbud omkring en løsning.

Mvh.
Casper Fischer

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 12:45

Casper Fischer:
Hvis du bruger magento har du nemlig mulighed for at oprette "Downloadable products" hvor du kan vedhæfte bogen til brugerens køb.

Dette kan også gøres i PrestaShop. 

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 15:44

Hej

Hvis det er fra en Word Press side??... Så brugte jeg på et tidspunkt et plugin der heder Wp-eStore.

Ved ikke op det stadig findes.

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)