Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er et must at "like" os =) Er det for meget?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Camilla, men det er altså ikke fordi du skal gøre det. Selvfølgelig kun hvis du synes om siden og informationer jeg deler ud af ;)

Det var mere reaktionen på teksten om det er for seriøst, alvorligt, tilpas eller på kanten? Foreløbigt tyder det ikke på den positive reaktion.

Hvad synes i så ellers om hjemmesidens informationer? Kan i bruge de forskellige tips eller kan jeg lige så godt lade være med at dele ud af egen erfaring? - Det er meget rart med andres vurdering, om i synes jeg skal dele flere tips ud omkring hjemmeside opbygning?

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:53

jeg havde nu heller ikke tænkt mig at like, hvis jeg ikke havde lyst. Nu svarede jeg bare på dit spørgsmål om det var for meget med teksten. 

Omkring designet, så bliver mine øjne lidt forvirret over den grønne farve.
Og der er efter min mening for mange ting man kan trykke på i toppen af siden. 

Tilmeldt 14. Oct 12
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:54

Tak Kenneth og Camillia for jeres kommentarer. Det er positive svar jeg kan lide at hører. Man håber jo aldrig på de skæve kritik kommentarer, men det er rart at vide så man kan justere lidt på siden. ;) Jeg var lidt i tvivl om sætningen ville kunne gå an og vække interessen i den positive retning.

Tilmeldt 14. Oct 12
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:59

Super Camilla. Du skal jo ikke gøre noget du ikke har lyst til ;) Men takker alligevel..

Synes du den grønne farve skal tones lidt ned? Har nemlig selv tænkt tanken. Toppen får jeg rettet så der er mindre links at trykke på!

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:07

Siden er ok, men efter min mening proppet alt for meget på forsiden. Der er intet der er i fokus, jeg aner ikke hvor jeg skal starte henne. Derudover kan jeg ikke se meningen i at bruge et billede til tekst.

Så nogle få råd:

• Skær kraftigt ned på indholdet på forsiden - lav et kort budskab, fremhæv det. Hvis ikke du kan korte det ned, så lav slides.
  • Grønne startbogstaver er ikke kønt, eksempelvis her: http://opbygning.dk/hjemmeside
  • Overvej kraftigt et andet logo i andre farver. Jeg er ikke begejstret for det (og nej jeg mener ikke du skal få et dyrt logo, men jeg tror nemt det kan sættes noget op, der er pænere)
Det var et hurtigt kig, men ellers ser det ud til der er en del indhold på siden - jeg har ikke tid til at læse det nu, men det ser fornuftigt ud. :) Held og lykke.
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 23:11

For mig handler det ikke om hvor mange likes jeg har, bare folk liker. Det har den værdig at folk får alt jeg skriver ind på deres startside :)

Tilmeldt 14. Oct 12
Fra  Opbygning Skrevet kl. 10:37

Tak for lidt feedback der kan arbejdes videre med Christian. Det er rart at få flere øjne til at screene siden for at se andres mening om sidens opbygning. Jeg korter indholdet ned på forsiden, skaber et kort budskab og får rettet de grønne startbogstaver.

Casper jeg vil give dig ret i at besøgende kommer stille og roligt, men jeg står i fasen hvor der ikke er likes endnu da Fb lige er blevet integreret og derfor kan det være at nogen har den skeptiske holdning at være en af de første der liker siden. Derfor ville jeg tilføje en bemærkning til at vi helst ser besøgende liker siden for at kunne følge med i nye indlæg med tips.

Hvad synes i ellers om siden? Synes i noget skal laves om og hvilket?

Vil det være aktuelt at få brugernavn for at kunne logge ind og læse de forskellige indlæg i fremtiden eller mener i det skal være en frit tilgængelig side alle kan følge med i? - Hvad tror i passer bedst til hjemmesidens koncept.

Jeg vil gerne lufte mulighederne og få respons på nogen af de tanker jeg har gået med for at få jeres mening på området.

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 11:00

Siden er lidt uoverskuelig, gør det mere simpelt og brugervenligt :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:21

Det vil måske havde en lile effekt. Jeg tvivler på det vil skræmme nogen væk, så hvis det stemmer overens med resten af sidens personlighed er det fint.

Jeg tænker desværre meget på troværdihed når jeg ser siden. Den er ret rodet, og de mange forskellige farver genere mit øje. Hvis du ønsker at folk skal tage dine råd til sig, og komme tilbage til siden for at få flere, skal siden også signalere at du har styr på det du underviser i. Men arbejd med det.

Tilmeldt 14. Oct 12
Fra  Opbygning Skrevet kl. 13:50

"Det er et must at like os =)" har jeg fjernet da det faldt i forkert smag fra nogens synspunkter.

Simon hvad er det du synes der mangler for at gøre den mere brugervenlig fra dit synspunkt? Det er meget rart at vide da jeg selv synes der er taget højde for det.

Uffe der er rettet lidt op på opbygning samt design osv. Falder det i jeres smag?

Er der andre ting i synes der skal arbejdes videre med?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)