Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er et must at "like" os =) Er det for meget?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige integreret Fb som sociale medierwww.Opbygning.dk

Opbygning.dk er en hjemmeside med tips og tricks til tekster, billeder, videoer, knapper, linkbuilding, seo, sociale medier og mange andre områder der har med opbygning af hjemmesider at gøre.

Et af mine spørgsmål går på hvad i synes om sætningen i højre hjørne med "Det er et must at like os =)" med Smiley bagefter! Hvad tænker i når i læser det?

Ikke fordi man skal like siden, men at jeg selvfølgelig helst ser det hvis man synes om sidens gratis informationer - hvor det helst er nævnt på en måde med lidt humor i. Er det for meget eller hvad synes i?

Et andet spørgsmål er om det har jeres interesse at synes godt om hjemmesiden med den type informationer jeg deler ud af gratis omkring hjemmeside opbygning? - Hvad synes i om siden og informationerne?

Det vil være rart med lidt feedback, ris, ros og meninger fra andres øjne, så man ikke låser sig fast i sine egne holdninger til hjemmesidens opbygning.

Hvad er din mening?

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Opbygning.dk:
Hvad tænker i når i læser det?

Jeg tænker "hold kæft en klaphat" efterfulgt af "Nogen burde lære ham noget om de sociale medier"

Tilmeldt 14. Oct 12
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:27

Hvad tænker du da på? Det er jo ikke surt ment.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

al den hype omkring like - har allerede i den grad devalueret antal likes totalt for mig. Likes der handles, likes der skaffes ved at man liker de mest mystiske billeder af sorte løver, likes folk tvinges ind i for at kunne komme nyt sted hen, eller sådanne voldsomme opfordringer -  alt sammen gør likes til noget af det mest ligegyldige der findes i mine øjne. 

Ideen kunne ha været god, hvis den var udtryk for, at folk virkeligt satte pris på et eller andet, men som det er nu, glem det (og det kan jeg så sige gælder næsten alle jeg taler med, også helt unge)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:31

Man kan ikke gøre alle tilfredse, men gør det da, hvis du syntes Wink

Det er jo ikke jordens undergang, man kan altid fjerne det igen.

Tilmeldt 14. Oct 12
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:41

Jeg vil give dig helt ret i at folk skaffer likes på de mest mærkværdige metoder Cookie, men det skulle jo helst være fordi man synes om siden og dens informationer man har lyst. Jeg har i hvert fald ingen intentioner om at vise underlige billeder eller andet for at folk synes om siden. Det skal jo helst give mening for de besøgende der kommer ind på siden at andre faktisk er blevet klogere af at have læst de forskellige indlæg og derfor har liket siden. Synes i jeg skal slette teksten med "Det er et must at like os =)" Er det for alvorligt?

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:43

Din side ser ud til at have en del humor, så nej syntes ikke det er for meget...

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 22:44

Synes ikke det er for meget. I min bog bare et frisk inslag, der skiller sig lidt ud fra mængden. Go herfra :-)

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 22:45

Camilla Grønberg:
Det er jo ikke jordens undergang

hvem siger det? Måske han er grunden til at jorden går under på næste fredag? Stick out tongue

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:48

Det havde jeg lige glemt, men tak fordi du mindede mig om det... Huh?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)