Jeg har lige integreret Fb som sociale medier på www.Opbygning.dk Opbygning.dk er en hjemmeside med tips og tricks til tekster, billeder, videoer, knapper, linkbuilding, seo, sociale medier og mange andre områder der har med opbygning af hjemmesider at gøre. Et af mine spørgsmål går på hvad i synes om sætningen i højre hjørne med "Det er et must at like os =)" med Smiley bagefter! Hvad tænker i når i læser det? Ikke fordi man skal like siden, men at jeg selvfølgelig helst ser det hvis man synes om sidens gratis informationer - hvor det helst er nævnt på en måde med lidt humor i. Er det for meget eller hvad synes i? Et andet spørgsmål er om det har jeres interesse at synes godt om hjemmesiden med den type informationer jeg deler ud af gratis omkring hjemmeside opbygning? - Hvad synes i om siden og informationerne? Det vil være rart med lidt feedback, ris, ros og meninger fra andres øjne, så man ikke låser sig fast i sine egne holdninger til hjemmesidens opbygning. Hvad er din mening? |
Opbygning.dk:Hvad tænker i når i læser det?
Jeg tænker "hold kæft en klaphat" efterfulgt af "Nogen burde lære ham noget om de sociale medier"