Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tekstforfatter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 21:19

Eller du skriver til mig :)

jeg har flere års erfaring i at skrive for andre, men er først for nyligt hoppet ud i at være selvstændig. Og så har jeg i denne uge et tilbud på tekster til 0.35 per ord og 0.25 ved bestilling af 10, eller flere, tekster med minimum 300 ord. Så hvis du også gerne vil spare lidt penge så skriver du bare, enten herinde på en privat besked, eller på mail@wyrd.dk

Jeg har selvfølgelig en prøveartikel som du kan læse inden du bestemmer dig!

Mange hilsner

Pernille Abildgaard. 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pernille Abildgaard:

Eller du skriver til mig :)

jeg har flere års erfaring i at skrive for andre, men er først for nyligt hoppet ud i at være selvstændig. Og så har jeg i denne uge et tilbud på tekster til 0.35 per ord og 0.25 ved bestilling af 10, eller flere, tekster med minimum 300 ord. Så hvis du også gerne vil spare lidt penge så skriver du bare, enten herinde på en privat besked, eller på mail@wyrd.dk

Jeg har selvfølgelig en prøveartikel som du kan læse inden du bestemmer dig!

Mange hilsner

Pernille Abildgaard. 

Ja, når bare du husker at læse korrektur på dine tekster. "jeg" i din anden sætning skal skrives med stort, altså "Jeg". Derudover mangler der hele tre kommaer i dit indlæg. Og "erfaring i" bør formuleres således: "erfaring med".

Der er mange her på Amino, der reklamerer med, at de kan skrive, så jeg er nødt til at påpege det.

Vil du sælge dig selv som tekstforfatter i en tråd her på Amino, så bør du dobbelttjekke, hvad du skriver. Wink

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 21:35

Lad da være med at hakke sådan ned på hende, Thomas :) Hvem siger, at hendes artikler bærer præg af de samme fejl som hendes indlæg? 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 21:39

Snork i anden! Big Smile Som jeg vist efterhånden har skrevet flere steder nu, så læser jeg aldrig korrektur på tekster der er skrevet i talesprog, som et forum jo er. Hvis det skræmmer nogen væk, At jeg ikke altid rammer tasterne korrekt -i dette tilfælde på et keyboard jeg har haft i under 2 timer - så må det være sådan. Til gengæld har jeg set en del af de såkaldte tekstforfatteres tekster, og der må jeg give dig ret. At man kan taste betyder ikke at man kan skrive, og derfor undrer det mig også at der ikke er flere af disse tekstforfattere der tilbyder tekstprøver, men det er jo også folks eget valg -kunne aldrig drømme om at gå ind og kommenterer deres tilbud, for de ville jeg betragte som utroligt dårlig stil.

Hav en fortsat god aften.

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:42

vinther1994:

Lad da være med at hakke sådan ned på hende, Thomas :) Hvem siger, at hendes artikler bærer præg af de samme fejl som hendes indlæg? 

Jeg hakker ikke på hende for at "være ond". Der sidder rigtig mange derude, der køber tekster uden at ane, hvad de køber. Det er bestemt ikke ubetydeligt, om en tekstforfatter kan skrive grammatisk korrekt. Fint nok, hvis kunden ikke går så højt op i det, men hvis man tror, man køber "perfektion", så er det ikke fedt, at der er en hel del fejl i teksterne.

Jeg har selv prøvet at betale mange penge til en programmør her fra Amino, der på ingen måde levede op til det forventede, og i sidste ende endte det med at koste mig det dobbelte, fordi jeg måtte investere i en helt ny programmør. Det er den slags dårlige oplevelser, jeg advarer imod.

Og jo, hvis man er tekstforfatter, så mener jeg også, at man i den grad skal anstrenge sig for at skrive korrekt - også selvom det bare er endnu et indlæg. Det er trods alt det, man sælger sig selv på og lever af.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 21:49

Tja, så er det godt at jeg ikke er her på Amino for at gøre dig glad men for at sælge mine tekster. Taste- og kommafejl kan rettes -det kan kedeligt sprog og mangel på emneindsigt ikke. Eller nedladende kommentarer iøvrigt. Og nu smutter jeg ud af denne tråd så TS har mulighed for at få sine tilbud,, om tråden er beregnet til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Volt & Volume:
Det er den slags dårlige oplevelser, jeg advarer imod.

Hejsa!

Jeg er 100% enig i dine udmeldinger, men du glemmer én ting.

Det hedder ikke "advarer imod", men "advarer mod" uden i.

Alle kan lave fejl Geeked

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:53
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)