Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal google indeksere disse sider på min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet Aslan:
Thomas Rosenstand, William Atak, Mohammad Dadkahs, Henrik Bondtofte mfl. siger alle det samme :)

og her må lille skråsikre Jonas jo bide i det sure æble og sige, "Du har mere ret end jeg"

Jeg har desværre fået set en gammel matt Cutts video og kan se, at han i de nyeste videoer omkring nofollow meget kraftigt anviser, at man ikke bør benytte dem internt. Dog er der stadigvæk en teoretisk åbning omkring den slags jeg har brugt det på, så helt komplet ved siden af er det ikke.

Dog forklares meget fint i Matts nyeste video at det kan ødelægge pagerank flowet på sitet og det derfor vil være knap så fantastisk at bruge nofollow.

Jeg er dog bestemt ikke enig i at disallow , canonical og noindex er tosse værktøjer -og heller ikke nofollow på eksterne links.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:29

Hej,

Jeg siger mange tak for det fine svar og blev også afklaret. Geeked

Håber at i for en god aften.

/Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:56

Jonas Jørgensen:
Jeg er dog bestemt ikke enig i at disallow , canonical og noindex er tosse værktøjer -og heller ikke nofollow på eksterne links.

Det er/var også kun den interne no-follow som jeg havde et problem med! :) Du må gerne gøre alle "inkl. Google" den tjeneste, at fortælle den at du har sider som den ikke behøver at indeksere... 

- Det er en helt anden snak...! :)

Vh. Mehmet 

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis siden har unik tekst (hvilket giver masser af god mening herfra), så er man fri for at blokere søgemaskinerne fra at indeksere siden (men at følge links derfra): noindex,follow.
(Jeg ville ikke bruge noindex,nofollow)

Prøv at bruge CopyScape.com til at se hvor unik teksten er. Det er meget almindeligt for webshops at have "cookies", "politik" og andet, hvor over 60% af teksten ligner noget fra et meget stærkere og ældre site end dit. Jeg kan ikke huske hvad SEO-eksperternes estimerede smertepunkt er for procentvis ens tekst, men det er meget meget mindre end det. 

Det er dog nok den med at få skrevet retstekster, der er unikke, som folk falder bagover overfor. Dog lidt synd, når man ser priserne på tekstforfattere, og at netop sådanne tekster tit er linket til fra alle steder på sitet ("sitewide") og dermed har masser af linkjuice og høj ranking i forhold til de fleste andre interne sider. Der er vel heller ingen grund til ikke at udnytte at få nogle gode links til målrettede søgeords-kategorier fra den slags sider. Og især hvis det endda også kan flettes ind i teksten.

Men ellers, ja, så noindex,follow.

Mht at bruge follow er der ganske vist den med at der ikke må bruges nofollow internt, pga mangel på tillid (lært af Thomas Rosenstand), men du mister også link juice uanset on du bruger follow eller nofollow. Det har jeg lært fra et indlæg her på Amino af Frank Hellerup Madsen

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 19:23
Hej Gita,

Du har ret i din antagelse omkring at der kunne være noget juice, i at få lavet en personlig tekst omkring cookies. Tror jeg vil få lavet en unik tekst, når resten er ved at være klar på min side.

/Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:02

Michael clausen:
antagelse omkring at der kunne være noget juice

Hun har vist travlt.

Hvis du vælger ikke at noindexe siden, så kan du få pagerank ud af den, såfremt den ikke bliver snuppet for DC.

Så ja, hvis du laver din egen tekst, får du fuld værdi af siden.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 22:49
Den primær grund bliver nok for at overholde den nye lovændring. Har også en mistanke om at google, snart begynder at kigge efter dette på affiliate sider.

Har set at nogle af de Amrikanske SEO tools allerede tjekker for dette:

"EU Privacy Regulations 2003 - Some pages violate these regulations. " - Powermapper.com

Hvad det har af betydning er jo så et åben spørgsmål.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)