Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til abonnoment portal søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Vi søger en investor, som har lyst til at investere 100.000 kr. i en abonnoment portal på nettet.

For at høre nærmere, beder jeg dig blot at sende mig en PM ;)

Glæder mig til at høre fra dig!

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 14:19

Du må nok op med lidt flere oplysninger

er   den igang ?

tjener den allerede penge?

eller skal den først laves ?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Webby:

Hej,

Vi søger en investor, som har lyst til at investere 100.000 kr. i en abonnoment portal på nettet.

For at høre nærmere, beder jeg dig blot at sende mig en PM ;)

Glæder mig til at høre fra dig!

Tag imod et godt råd. Brug mere end 30 sekunder på at skrive jeres ansøgning, hvis I vil tages seriøst.

Det handler ikke så meget om jeres ide, men om hvorfor investor skal overlade penge til præcis jer, og ikke de 100.000 andre med en god ide. Sælg også jer selv hvis I vil finde en investor, og spørg dig selv om du med 100.000 på lommen ville overlade dem til en der skrev så lidt som du lige har gjort.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

enig - investorer er generelt kritiske og kan få masser af muligheder for at investere og vil generelt ikke sende PB eller e-mails for at høre om mere, uden er føle de er ude i noget interessant. Går man som investor ind med PB eller en email, så kan man sidde fast med masser af svar og frem og tilbage, og bare føle sig længere og længere borte fra målet og bruge tid - Jeg ville i alle fald altid kræve at vide ganske meget FØR jeg henvendte mig. 

Det er derfor et godt råd, at få rigtigt meget med fra starten.

Det her som skabelon, er bare nogle af de ting man kan bruge - eller plukke fra - bare de dele man selv synes relevant evt:

Beskriv lidt om dig/jer selv - position osv. 

Beskriv i hvilken virksomhedsform du vil køre projektet, er det personligt selskab, I/S, ApS osv.

Beskriv hvor i landet projektet skal køre – hvor vil evt. personlige møder under forløbet finde sted.

Beskriv projektet så godt du kan/tør - det er ikke så farligt som du tror. (jeg ville ex ikke være sikker på hvad en abonnement portal var)

Beskriv hvor længe du har arbejdet på det og præcist hvor langt det er nået - herunder hvornår en indtjening forventes at begynde.

Beskriv egen investering - herunder også, om investor penge udelukkende går til noget eksternt, eller om de også skal dække løn til dig selv fremover.

Beskriv om det er fuldtid for jer, eller et deltids projekt

Beskriv evt. anden belåning og eksisterende investorer

Beskriv beløb 

Beskriv om du tænker tilbagebetaling som ren rente/afdrag - eller overskuds del eller kombination

Beskriv investors øvrige forventede deltagelse - indflydelse eller ikke – medejer eller ikke.

Beskriv kort om du tidl. har lavet noget lignende, og hvis med succes

Alt sammen gerne i one-liners, men det giver investorer en bedre mulighed for at bedømme, om det her er PB eller Email værd

Jeg ved godt, at I tænker, investor får da alle de svar og mere til når vi er i kontakt, men problemet er, om I uden at gi mere oplysinger upfront, får de rigtige kontakter og seriøse med. held og lykke med projektet

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Webby

Tidligere idag søgte du en programmør til samme projekt, hvad går en eventuelt investores penge til, som udgangspunkt kan du jo altid prøve at bruge Amino kapital.

Et godt råd fra mig til dig, er at hvis jeg var dig ville jeg fokusere på en ting af gangen, for 2 dage siden søgte du en samarbejdspartner til en webshop.

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)