Send mig en pb med det. Vil gerne vide hvem man skal holde sig fra så... :-) |
Lars Skou :Den holdning skal jeg gerne lufte, lige så ofte som det passer mig.
Hvis jeg gør det på en ikke sober og ikke saglig måde eller det forkerte sted, så går jeg ud fra, at jeg får en venlig henstilling fra en moderator.
Sorry Lars det er helt uden for min synsvinkel hvad du i det hele taget laver i denne tråd, du har ikke bestilt andet en at afspore den fra start, du har siddet og sakset alle de logo forslag der kommet ind for at se om der var noget clipart imellem!
For mig at se har du så åbenbart ikke andet at lave end at bruge din tid på Amino på den måde, det er super du vil sige din mening til en hver tid, måske du skulle overveje at lyne låsen om ikke andet i de tråde hvor du ikke bidrager med noget positivt ..... jeg syntes lidt at ødelægge denne tråd med alt dit gøjl er meget respektløs.
Det er fint at sige sin mening, men du skal nok lige vurdere hvad man får ud af det i den givende situation, hvis du mener der er forgået noget der ikke skal kunne du have nøjes med at skrive en PB til Trådstarter og evt til den person du mener er galt på den, jeg kan ikke se den skal ud offentligt når du alligevel ved fra start du ikke kan sige mere!!
Jeg syntes ikke du skal svare mig på dette her, hvis du har mere at sige til mig kan du mig en PB så kan vi tage den der!
Skulle vi få tråden tilbage på det trådstarter havde i tankerne? Hvis ikke ender den som alle de andre "låst"
/allan