Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design til konkurrencedygtig pris

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en pb med det. Vil gerne vide hvem man skal holde sig fra så... :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lars Skou :
Den holdning skal jeg gerne lufte, lige så ofte som det passer mig.
Hvis jeg gør det på en ikke sober og ikke saglig måde eller det forkerte sted, så går jeg ud fra, at jeg får en venlig henstilling fra en moderator.

Sorry Lars det er helt uden for min synsvinkel hvad du i det hele taget laver i denne tråd, du har ikke bestilt andet en at afspore den fra start, du har siddet og sakset alle de logo forslag der kommet ind for at se om der var noget clipart imellem!

For mig at se har du så åbenbart ikke andet at lave end at bruge din tid på Amino på den måde, det er super du vil sige din mening til en hver tid, måske du skulle overveje at lyne låsen om ikke andet i de tråde hvor du ikke bidrager med noget positivt ..... jeg syntes lidt at ødelægge denne tråd med alt dit gøjl er meget respektløs.

Det er fint at sige sin mening, men du skal nok lige vurdere hvad man får ud af det i den givende situation, hvis du mener der er forgået noget der ikke skal kunne du have nøjes med at skrive en PB til Trådstarter og evt til den person du mener er galt på den, jeg kan ikke se den skal ud offentligt når du alligevel ved fra start du ikke kan sige mere!!

Jeg syntes ikke du skal svare mig på dette her, hvis du har mere at sige til mig kan du mig en PB så kan vi tage den der!

Skulle vi få tråden tilbage på det trådstarter havde i tankerne? Hvis ikke ender den som alle de andre "låst"

/allan

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Er det ikke på tide at dem der intet viden på området har men kun kritisere andre, smutter ud af denne tråd og pynter deres juletræ. Det er fuldstændigt unødvendigt at begynde at hakke på hinanden.

Så kan trådstarteren måske få tid til at kigge logo eksemplerne igennem og måske vælge et.

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Skou :
Færre deltagere i sådan en konkurrence er ikke en garanti for originalitet. Det må dog være et krav, at det man leverer til et firma er helt originalt.
Jeg tror derimod på, at dygtige folk, der kan deres kram skal betales for deres evner og indsats.

Der må jeg nok skuffe dig lidt. men der bliver ikke længere lavet et Logo der er 100% Originalt længere. Det er umuligt med de millioner af Logoer der er lavet. Et eller andet i et logo vil være brugt før.

Men hvis du nu selv have lavet et Logo, så havde du jo også forstået den slags. Så jeg undrer mig stadigvæk over at du gør dig til Dommer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:28

Jeg konkluderer følgende:

-Der er nogen, der synes det er ok at spille folk der laver grafik ud i en kamp om at få lov til at lave et logo.
- Der er nogen, der synes det er ok at kopiere grafik og indlevere det som et stykke originalt arbejde.
- Der er nogle, der synes jeg skulle holde mund med at fortælle, at der er snyd med i spillet.
( Jo, Jeg har skam forstand på grafik og i dette tilfælde var det mit forsøg på at være venlig da jeg kaldte det inspiration. Men der er nogen der snyder.)
- Jeg synes ikke, at seriøse iværksættere skal forsøge at skille skæg fra snot, men at de skal have en seriøs gang grafik som et vigtigt led i en samlet markedsføringsplan, der kan give deres nye virksomhed den bedste start... det er der åbenbart nogen, der er uenig med mig i.

Den opmærksomme ville have bemærket, at jeg ikke har udtalt mig om, hvad jeg synes om de logoforslag, der er kommet ind. Så nej, jeg gør mig ikke til dommer.
Men jeg synes det er en urimelig situation grafikere bringes i, når de forsøger at skabe sig en levevej, hvor de kan leve af det de nu brænder for.

For min skyld kan denne tråd sagtens blive ved til langt ind i næste år.
Det tror jeg dog ikke, der er nogen, der er tjent med.

Med hensyn til om jeg har ret i min påstand om, at der er snyd med i spillet.
Hvis en moderator beder mig overfor ham fremlægge noget konkret, der viser, at et logo forslag er alt for meget kopieret, ja så leverer jeg naturligvis de nødvendige links til ham og vi kan slutte.
 Det kan jeg dog godt, forstå hvis moderatorer ikke gider lægge øre til... nåja. Så kan vi alle komme videre.
Michel Moore bad mig sende links i en PB.
Det gør jeg nu ikke, da jeg synes det ville være at bagtale en fra Amino og det har jeg ikke lyst til.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:58

Lars Skou :

Jeg konkluderer følgende:

-Der er nogen, der synes det er ok at spille folk der laver grafik ud i en kamp om at få lov til at lave et logo.
- Der er nogen, der synes det er ok at kopiere grafik og indlevere det som et stykke originalt arbejde.
- Der er nogle, der synes jeg skulle holde mund med at fortælle, at der er snyd med i spillet.

Konkluder du bare alt det du vil, men start din egen tråd, og diskuter i den, istedet for at ødelægge andres tråde med insinueringer og trolling.
Mht. brug af clipart i logo, er det på ingen måde plagiat eller mangel på originalitet, så længe det ikke står alene, ellers ville man heller aldrig kunne bruge en færdig skriftfont i et logo.

Men hvorfor linker du ikke bare til det originale materiale som du mener er blevet stjålet?
Det er der jo ikke noget ulovligt, og dermed kan alle vi andre jo måske bedre vurdere om du har ret i dine observationer 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København K
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Fra  By Stine Reintoft Skrevet kl. 20:17

Jeg vil gerne "tegne " dit logo.

Jeg er uddannet illustrator og Multimedieeaigner.

Jeg tager som regel ca. 600-800 i timen, men vil gerne " give lidt ekstra-i begyndelsen af opgaven, indtil vi finder stilen.

Du er meget velkommen til at kontakte mig her og / eller se nd på min hjemmesider

www.stinereintoft.wordpress.com og www.stinereintoft.com

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:55

Deleuran:
Men hvorfor linker du ikke bare til det originale materiale som du mener er blevet stjålet?
Det er der jo ikke noget ulovligt, og dermed kan alle vi andre jo måske bedre vurdere om du har ret i dine observationer 

Du har ret. Det er der ikke noget ulovligt i, men jeg synes ikke det er i orden at hænge folk mere ud end de har gjort selv i forvejen.
Så vidt jeg er orienteret så er Amino enig med mig her...
"Alle i andre" skal ikke nødvendigvis vurdere om jeg har ret. Det er ikke en afstemning, der afgør det. Jeg har en faglig baggrund, der er rigelig til at afgøre det - og som nævnt er jeg villig til at vise det til en moderator, så jeg undgår at hænge nogen ud.

Igen vil jeg gerne beklage og undskylde over for dem jeg til ulempe for og som bliver sat lidt i bås med en, der ikke har helt rent mel i posen.
Det er min fejl og der har jeg ikke tænkt mig godt nok om.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:58

Lars Skou :
Den opmærksomme ville have bemærket, at jeg ikke har udtalt mig om, hvad jeg synes om de logoforslag, der er kommet ind. Så nej, jeg gør mig ikke til dommer.

Du skrev = Andre laver arbejde gratis og det giver mig en idé om, at deres arbejde ikke er kr. 50,- værd.

Sådan har du modsagt dig selv igennem hele den her tråd. Og så kan jeg se at du heller ikke har forstået hvad en Troll er. Selv det prøver du at fordreje så det passer ind i din verden.

Men lad mig hjælpe dig ud af din vildfarelse = http://da.wikipedia.org/wiki/Troll 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)