Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første jul

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I år er min først jul med webshop. Herlighederne er en forholdsvis ny webshop, som endnu ikke er fuldt ud indekseret. Så jeg har selvfølgelig været spændt på hvorledes det ville gå. Jeg lagde ud med at have Quickpay som betalingsgateway og Euroline som indløser. Det viste sig at være en ualmindelig dårlig kombination.  Det gik lidt tid inden jeg opdagede dette, og fik lavet de nødvendige udskiftninger på ”holdet”.  Jeg har selvfølgelig som så mange andre haft nogle forventninger til, hvad som ville sælge godt. En af de ting, som jeg havde forestillet mig ville sælge rigtig godt var denne dukke http://herlighederne.dk/store/isabella/isabella-45cm-taledukke-detail.html, så vidt jeg ved, har produktet været omtalt i TV og min side ligger forholds godt i søgefeltet.  Men nej - det var en nitte.

Til gengæld har der været et produkt, der har solgt mange gange over min vildeste forventning. Hvis der nogen, som i første forsøg kan gætte hvilket, skal du være meget velkommen til at søge jobbet som indkøbschef hos mig.

Ellers har jeg kun haft et enkelt problem med at skaffe nok af et enkelt produkt – det er nu også lykkes – så det ser ikke ud, at jeg ikke vil være årsag til at julefreden kan brede sig alle steder.

Hvordan ser det ud andre steder – dårligere eller bedre end ”normal” jul?

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:37

Jeg kan godt mærke julen er ved at nærme sig. - Var lige inde på hjemmesiden får at se om jeg kan gætte hvilket produkt du sælger mest af.

Mine tanker er endten 1. Softgun maskinpistol. 2. Løbehjulet.  Right?

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:40

Det eneste jeg kan mærke om julen, er sneen og "Hvad ønsker du dig?" fra alle fronter.

For sjovs skyld, vil jeg da også tage et gæt på hvad du får solgt godt ud af - Love & Peace tasker?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:41

Tillykke med den.
Vi kan bestemt også mærke at julen og den omtale der ligger rundt omkring begynder at trække folk ind på siden... Det lækkert...

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52

jeg savner på din side google plus der er en stor seo fordel ved det og folk der har handlet der skal jo også lige plusse siden.

husk udnyt google viser op til 70 tegn lige nu kan der vises 50% flere ord i din titlen på siden

husk giv billederne titler og tags derved er der en chance de findes i en google søgning.

sæt dit cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 11:53

jeg kan da heller ikke dy mig for at gætte med diddl produkterne kunne være en mulighed . man kan jo sige du har masser af potentiale julegaver så mon ikke du får en større omsætning i dec  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)