4000 dolls er mange penge, og du har sikkert også brugt mange timer på at lave din app, så jeg forstår godt din frustation.... Den frustation forhindrer dig så også åbenbart i at høre og tænke klart...
Lad mig prøve at køre retssagen igennem virtuelt her:
|
Deleuran:Lad mig prøve at køre retssagen igennem virtuelt her:
- Dommeren byder alle parter velkommen og fortæller hvordan alle skal opføre sig
- Anklageren får ordet - det er dig
- Du fremlægger din sag
- Det tager lang tid, for du har mange dokumenter og screendumps osv
- Dommeren forlanger frokostpause
- Efter frokost er det den anklagede tur
- Google er repræsenteret af en ung advokat-fuldmægtig
- Du tænker yes, jeg har dem - sådan en grønskolling
- Fuldmægtigen har kun eet stykke papir med, som han fremlægger for dommeren og for dig
- Du kigger kort på papiret - shit det er et print af den indgåede aftale med Google / GoogleAdsense
- Dommeren spørger om du har indgået denne aftale
- Du bliver rød i hovedet og svarer lavmælt "jahhhh, men......"
- Dommeren afbryder dig
- Banker i bordet med sin hammer
Argh... nu spænder du banjoen lige hårdt nok
- Dommeren byder alle parter velkommen og fortæller hvordan alle skal opføre sig
- Anklageren får ordet - det er dig : NEJ der er ikke noget der heder en anklager her, en anklager høre kun til i en straffesag. Her heder det sagsøger
- Du fremlægger din sag : Joo det er faktisk rigtigt
- Det tager lang tid, for du har mange dokumenter og screendumps osv : Det heder bilag, og de er frmlagt på forhånd
- Dommeren forlanger frokostpause: Næppe sansynligt, småsager afvikles normalt på 2 til 4 timer..
- Efter frokost er det den anklagede tur : Det heder sagsøgte, og igen vi når det nok før frokost..
- Google er repræsenteret af en ung advokat-fuldmægtig : forhåbentlig en kvindelig, så er der lidt pænt at se på
- Du tænker yes, jeg har dem - sådan en grønskolling : Jeg plejer at tænke "Yes hun ser brand godt ud i lille nederdel og stiletter"
- Fuldmægtigen har kun eet stykke papir med, som han fremlægger for dommeren og for dig : Hvis bilaget ikke er fremlagt på forhånd så kan det ikke fremlægges under domsforhandlingen
- Du kigger kort på papiret - shit det er et print af den indgåede aftale med Google / GoogleAdsense : se ovenfor
- Dommeren spørger om du har indgået denne aftale : Nej han gør ej dommeren udspørger ikke, det gør modparten
- Du bliver rød i hovedet og svarer lavmælt "jahhhh, men......" : Igen bilaget er fremlagt på forhånd, og via skriftevekslingen fået fremlagt sagsøgtes argumenter
- Dommeren afbryder dig: NEJ det gør dommeren ikke.
- Banker i bordet med sin hammer: NEJ dommere bruger slet ikke hammer i Danmark...
- I øvrigt er der en lang række fejlagtige oplysninger om hvordan en retssag afvikles