Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-fanside med 50.000 likes - affilliate links?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg har i den seneste tid snakket med en masse gutter, som fortæller mig, at der er et stort potentiale i min facebook-fanside, som har cirka 50.000 likes. 

Jeg selv har undersøgt det lidt, og har også fået et par bud på siden, men ser det som en mulighed for at jeg kan kaste mig ud i at tjene lidt penge på alle mine likes. Jeg har hørt om som affiliate, annoncer etc, men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt på hjemmebane her. 

Er måden, som jeg skal tjene penge på, at dele affiliate links via fansiden? Hvordan er reglerne på dette område? Har I nogle erfaringer, som I vil dele?

Jeg selv har set en case med en som delte en "få gratis spotify" kampagne via sin facebook side. 

/ Emma Arfelt 

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:43

Hej Emma

Jeg har ingen personlige erfaringer med Facebook-sider. Det eneste jeg har hørt er at Facebook sagtens kan finde på at lukke din fanside, hvis du spammer med for mange reklamer osv.

Dog har jeg hørt om flere der har tjent op imod 100.000 kroner om måneden på at dele tilbud som:

Parfume til 1 kroner, Lego til 5 kroner, 2 biografbilleter til 1 krone og som du selv skriver "gratis spotify".

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 17:53

Jeg kender ikke noget til reglerne så der kan jeg ikke hjælpe, men hvis du bruger lidt tid på at kigge forskellige affiliate sider igennem kan du sikkert finde nogle tilbud som passer på titlen/emnet på din fanside.  Så vil folk både føle det er mindre spam agtigt og du vil sikkert også tjene flere penge. :-)

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Rasmus K:

Dog har jeg hørt om flere der har tjent op imod 100.000 kroner om måneden på at dele tilbud som:

Parfume til 1 kroner, Lego til 5 kroner, 2 biografbilleter til 1 krone og som du selv skriver "gratis spotify".

Du har ikke nogle, som du kan henvise mig til? :-)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:19

Jeg har sendt en PB :-)

Mvh

Frederik

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:20
Emma :

Hej med jer!

Jeg har i den seneste tid snakket med en masse gutter, som fortæller mig, at der er et stort potentiale i min facebook-fanside, som har cirka 50.000 likes. 

Jeg selv har undersøgt det lidt, og har også fået et par bud på siden, men ser det som en mulighed for at jeg kan kaste mig ud i at tjene lidt penge på alle mine likes. Jeg har hørt om som affiliate, annoncer etc, men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt på hjemmebane her. 

Er måden, som jeg skal tjene penge på, at dele affiliate links via fansiden? Hvordan er reglerne på dette område? Har I nogle erfaringer, som I vil dele?

Jeg selv har set en case med en som delte en "få gratis spotify" kampagne via sin facebook side. 

/ Emma Arfelt 

Prøv af skriv affiliate eller fanside i søge feltet er sikker på der ligger massere af indlæg omkring emnet, find en som har styr på det og send en pm til vedkommen og spørg om du må stille et spørgsmål eller 2

Er sikker på at du som mange andre gør godt kan smide en reklame eller link til blog med reklame via din facebook så længe det ikke er 3 gange om dagen.

Håber det lykkes og at du får noget ud af dine likes.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36

Olina:
Emma :

Hej med jer!

.....

/ Emma Arfelt 

Prøv af skriv affiliate eller fanside i søge feltet er sikker på der ligger massere af indlæg omkring emnet, find en som har styr på det og send en pm til vedkommen og spørg om du må stille et spørgsmål eller 2

Det har jeg gjort, men jeg kan simpelthent ikke hitte hale og hoved i, hvad der bliver skrevet! Derfor spørger jeg her, da jeg håber at nogle kan give mig nogle råd om affiliate på facebook for dummies ;-)

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 19:38

Alle som vil lære noget omkring indtjening via facebook, så smid en mail: Gibber94@live.dk

Har meget erfaring :-) 

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 19:44

Rasmus K:

Hej Emma

Jeg har ingen personlige erfaringer med Facebook-sider. Det eneste jeg har hørt er at Facebook sagtens kan finde på at lukke din fanside, hvis du spammer med for mange reklamer osv.

hej Emma.

Jeg har selv en side på facebook hvor jeg benytter mig at affiliate links.

jeg har konto hos 5 affiliate partnere du kan sende mig en PM, så vil jeg gerne hjælpe dig videre.

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 20:11

Hej Emma..

Jeg har selv en facebookside, med 3600 fans, og jeg tjener omkring de 500-1500 kr om månden.

Det er faktisk slet ikke så svært. Alt du skal bruge er omkring 10 - 30 om dagen. 

Jeg får jo flere og flere fans, og når jeg når de 50.000 vil jeg nok tjene omkring de 10 - 15.000 kr om månden. 

Det er da det jeg går efter, men kan godt ske det er lidt mindre.

/ Matt Madsen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)