Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor har i hostet jeres hjemmeside?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har hostet FindGaven.Nu på windows azure. Det er ret nemt at oprette flere websteder og databaser hvis man f.eks. skal bruge testenvironment, men synes stadig der er nogle børnesygdomme ved det da det er forholdsvis nyt. 

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, at Meebox virker upåklageligt :-)

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også noget på UnoEuro og det spiller max, MEN du skriver 5 GB og de har max 4 GB i deres guld abonnement hvilket er noget rod.

Eller er det mig der tager fejl?

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

one.com Det virker og er super nemt at bruge. og så syntes jeg der er ok billigt.

PS: de starter på 5GB som det mindste 

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Meebox fordi det er hurtigt og stabilt

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Jensen:

Hej Amino,

Hvor har i hostet jeres hjemmeside og hvorfor?

Jeg skal bruge en ny udbyder til en hjemmeside på omkring 5 gb.

Jesper

Kan du ikke fortælle lidt om, hvad din side er omkring, hvor din målgruppe er rent geografisk, er det hovedsagligt danskere, er der mange udlændinge, er der mange fra andre verdensdele, hvad er dit ca antal besøgende, og hvad krav stiller du til din udbyder, både rent teknisk, men også hvad går du op i?

Grunden til jeg spørger disse spørgsmål, er at man kan sagtens anbefale en udbyder, hvor man taler for egen erfaring, der fortæller hvad man selv syntes, og hvad der virker for ens side.

Dette er ikke ensbetydende med at din side passer lige så godt ind, og at du enten har andre idéer, eller krav, som gør at det kan være en hel specifik udbyder du skal have.

Nogle går efter at ting skal være billigt, om de er lidt ustabile her og der, har ingen betydning, andre går efter at ting gerne må koste lidt mere, men at både service og kvalitet skal være højere, og at man skal have mulighed for flere features.

Andre går utrolig meget op i hastighed af deres hjemmeside (som os selv), hvilket gør at de gerne vil have ting bliver loaded så hurtigt så muligt.

Nogle har måske lyst til at de kan vokse, uden for mange problemer, med at flytte server f.eks.

Har du besøgende fra andre lande, eller verdensdele?

Så kan jeg klart anbefale at tage en host i enten Tyskland eller Holland - Ofte pga. at mange af udbyderne der har direkte adgang, eller en del af en 'Internet Exchange', altså et knudepunkt hvor internettet går igennem.

AMS-IX (Holland) og DE-CIX (Tyskland) er verdens største Internet Exchanges, hvilket gør at deres connectivity til rigtig mange lande er god, hvilket i sidste ende, giver en hurtigere side for dine besøgende. (Vi har rigtig mange kunder der har globale kunder/besøgende, hvilket gør vi valgte at placere os i Amsterdam).

Det giver en meget lavere response tid på et verdensplan at gøre dette.

Men jeg kan selvfølgelig altid sige "Du skal vælge os, fordi vi er bedst" - Men det vil være at stikke en hvid løgn, fordi er vi bedst? Det ved vi ikke, fordi folk har forskellige krav, holdninger etc, så man kan sagtens være gode for 1 kunde, men ikke passe så godt til en anden, fordi - vi som sagt alle er forskellige, og har forskellige ting vi sætter pris på når vi leder efter et produkt.

Har du en webshop?

Undersøgelse viser at i gennemsnit for hvert sekund ens side er langsommere, mister man 7% konverteringer, 11% sidevisninger og hele 16% kundetilfredshed. Amazon fandt ud af, at hvert 100 millisekund deres side loadede hurtigere, steg deres årlige omsætning med ca. 1%, og besøgende forventer generelt at din webshop loader på under 3 sekunder, hele vejen igennem.

Men som sagt, utrolig mange ting spiller ind, for at finde den udbyder der passer dig bedst!

Ihvertfald håber jeg at du finder den helt perfekte!

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen:

Har også noget på UnoEuro og det spiller max, MEN du skriver 5 GB og de har max 4 GB i deres guld abonnement hvilket er noget rod.

Eller er det mig der tager fejl?



http://blog.unoeuro.com/2010/08/platin-suite-8gb-webplads/
https://www.unoeuro.com/order.2.php?id=17

Kan i øvrigt anbefale UnoEuro Smile
 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Randers
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Fra  www.ELGH.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert one.com. 24 timers support. :-) Rigtig god service.

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Elie Ghazi:

Helt sikkert one.com. 24 timers support. :-) Rigtig god service.

One.com fungerer bare ikke til et professionelt site, der er alt for mange sider på en server osv. bliver ret hurtigt for lille, og deres løsninger er ikke baseret på en professionel virksomhed, har selv været der, så vælg noget der kan skaleres til dig fra starten.

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Elie Ghazi:
Helt sikkert one.com. 24 timers support. :-) Rigtig god service.

Jeg var også tilfreds med dem indtil de havde 37 timers uafbrudt nedetid på et af mine sites. Små udfald i ny og næ kan jeg acceptere, men 37 timers nedetid fordi de fumlede med strømmen er fuldstændigt utilgiveligt uanset, hvor billigt det så end er. Så, lige nu ligger det pågældende site hos unoeuro.

Min erfaring med mine kunders websites, der nogle gange ligger på langt dyrere webhoteller (10-20 gange dyrere end one.com og unoeuro.com) er at de kan være væsentligt mere besværlige at bokse med fordi alt ikke er lige til. Jeg skulle fx. ændre i .htaccess filen på et site for nyligt, men jeg kunne ikke ændre eller downloade filen. Det krævede et opkald til supporten, som derefter konkluderede at det kunne han ikke finde ud af, så han mailede til en af deres teknikere, der først vendte tilbage dagen efter, hvor han skrev at nu havde han løst det. Det kan jeg på ingen måde acceptere at skulle spilde tid på at slås med, så jeg havde - 3 timer inden jeg fik mailen om at problemet var løst - flyttet websitet til et andet hostingfirma og bekræftet domæneændringen på dk-hostmaster. På det nye site, igen unoeuro, kørte det glimrende.

I kan bruge denne gratis service til at holde øje med om jeres site er nede: Sitebeak

Og denne service kan bl.a. fortælle om responstiden på jeres site: Pingdom Tools

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)