SKAL være aktiv - ved stiftelse og drift - uden tvivl. De penge du - selv i et SMBA vil du sikkert få behov for at smide penge ind - egne eller banklån for at få shop og varer + stifltelse - og de ryger jo hvis det går galt Ville du forresten købe det produkt af en som havde et selskab der slet ikke havde risiko ved at sælge netop produktet? Netop et SMBA vil mange jo være meget forsigtige med, ud fra dels mange dårlige historier og dels det at deltagerne jo kan lade alle i stikken, uden det koster dem det store - så netop når du ikke vil ha personligt ansvar ved den type produkt, kunne jeg tror, at der så var grund til at købere også trak sig lidt. De penge du - selv i et SMBA vil du sikkert få behov for at smide penge ind - egne eller banklån for at få shop og varer + stifltelse - og de ryger jo hvis det går galt vh |
Andreas Jakobsen:Er der virkelig ikke nogle andre ulemper ved et SMBA?
Hos mig betaler folk med SMBA forud.
Jeg vil ikke give kredit til folk, der ikke selv tør skyde penge i deres projekt.
Desuden har jeg tabt penge på SMBA-kunder tidligere.
Jeg har lidt svært ved at betragte SMBA som lige så seriøst, selvom man ind imellem kan læse om, at der kan være god mening med SMBA.
Venlig hilsen
Hans