Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsælgere, som sælger Google Steder oprettelse

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimmie Steinbeck:
Det har nok ikke noget med at det er en firma som udbyder denne service, der har hyret et telemarketingsfirma, men nok nærmere en ny fix ide om at tjene nogle hurtige penge på uvidende erhvervdrivende.

Uvidende erhvervsdrivende er vel også guf for et telemarketingsfirma, hvis produktet er skræddersyet til den gruppe af erhvervsdrivende :-)

MVH

Thomas

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 13:33

Thomas Bang Petersen:

Jimmie Steinbeck:
Det har nok ikke noget med at det er en firma som udbyder denne service, der har hyret et telemarketingsfirma, men nok nærmere en ny fix ide om at tjene nogle hurtige penge på uvidende erhvervdrivende.

Uvidende erhvervsdrivende er vel også guf for et telemarketingsfirma, hvis produktet er skræddersyet til den gruppe af erhvervsdrivende :-)

MVH

Thomas

Ja men det lyder mere som at det er et af de mange "annoncehajsfirmaer" som har fundet et "nyt" produkt, frem for at det rent faktisk er et officielt firma som ved noget om SEO, Google, Adwords m.m. som har hyret dem. Gad vide hvem der står bag denne gang?? 

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:49

Jeg synes til tider at det kan være hyggeligt når de ringer. Specielt hvis jeg kan genkende navnet på sælgeren. Jeg har en sælger fra Telia som ringer en gang hver 2-3 måned tror jeg.

"Hej det er xxx fra Telia, må jeg spørge om deres telefoni forbrug?"

"Hej xxx fra Telia, det er Marc fra Coolslips.dk her (Bemærk, gratis reklame) - Nu er det 4 gang vi taler sammen. Hvad kan du tilbyde nu, som jeg alligevel afslår, ligesom de 3 andre gange du har ringet.

Så gider de sjældent tale særlig lang tid med en.

Eller ham sælgeren fra Telia som gerne vil sælge mig 4G.

Telia: "Hej, det er xxx fra Telia. Hvilket internetforbindelse har du i dag?"

Mig: "Jeg har Fibernet"

Telia: "Det plejer da ellers at være rimelig pebret sådan noget."

Mig: "Tjauw, jeg giver ca.399,- for en 60/60 linje"

Telia: "Hold da op det var dyrt. Jeg kan jo tilbyde vores nye 4G net til dig, hvor vi tilbyder 80 mbit ned og 40 mbit op til kun 199,-, og det kan du tage med rundt overalt i Danmark"

Mig: "Fedt. Så du kan altså garantere mig en forbindelse på 80 mbit ned og 40 mbit op??"

Telia: "Øhm. Neej altså. Det kommer an på hvor du er hen af, men jeg kan garantere dig 10 mbit i ned og 5 mbit op"

Mig: "Det lyder som en ret dårlig pris, når jeg er garanteret min. 60/60 ved mit fiberselskab. Så skal vi ikke bare lukke den her?

Telia: "Jo lad os det. Hav en god weekend"

Mig: "I lige måde.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:53

Når jeg har telesælgere igennem så beder jeg om at få deres tilbud på skrift. Det har de mærkeligt nok ikke....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:55

Thomas Bang Petersen:
Jimmie Steinbeck:

MVH

Thomas

Der må da alligevel være omsætningspotentiale for telemarketingvirksomheder uden alvorlige fejl som moralsk rygrad, eller som ikke er besværet af etiske overvejelser i deres kontakt med potentielle kunder.

Ellers gjorde de det vel ikke?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:02

Jimmie Steinbeck:
Ja men det lyder mere som at det er et af de mange "annoncehajsfirmaer" som har fundet et "nyt" produkt, frem for at det rent faktisk er et officielt firma som ved noget om SEO, Google, Adwords m.m. som har hyret dem. Gad vide hvem der står bag denne gang?? 

Det kunne godt være et sådant annoncehajsfirma bag. Jeg fik deres navn, og har besøgt deres hjemmeside. Hvor de markedsfører Google Places som et produkt, sammen med andre ydelser . :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 14:06

Har også fået sådan et opkald. Manden der ringer til mig prøvede at sælge mig en oprettelse hos google places for 3000 kr. Efter et par minutters samtale hvor han indser at han ikke kan sælge mig noget, så lægger han også bare på.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:27

Æv!

Jeg fik lige en telefondame i røret, som nok var fra samme sted...men før jeg kunne høre pris og mere information (jeg spillede bare uvidende) så opdagede hun at der på min hjemmeside stod at jeg selv tilbød places som led i min konsultation.

Så var hun sjovt nok hurtig til at droppe samtalen og ønske mig en god dag.

Damn...ville ellers gerne have haft lidt mere information :-)

Det jeg dog kunne høre var en masse baggrundsstøj fra andre marketere, så der må jo være penge i skidtet....

Jeg synes det rimelig urærlig praksis må jeg indrømme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

John Nielsen:
Der må da alligevel være omsætningspotentiale for telemarketingvirksomheder uden alvorlige fejl som moralsk rygrad, eller som ikke er besværet af etiske overvejelser i deres kontakt med potentielle kunder.

Så længe de ikke er besværet at det der overvurderede etik, så er hele verden ét stort tag-selv-bord :-)

MVH

Thomas

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 15:08

Interessant emne.

Jeg er heller ikke blevet ringet op, men måske telefonen kimer efter dette svar, for jeg har nemlig et problem med Google Places.

Vi kommer frem med Google Places i søgeresultatet på søgningen "Happy Days". (link)
Problemet er at vores firma hedder "Happydays", og her kommer Google Places ikke frem på søgesiden... (link)

Kan du løse den, så er der en flaske god rødvin på vej med posten...

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)