det tror jeg helt bestemt det er, du må meget gerne sende mig en PM med firmanavnet, kunne godt tænke mig at se hvem de er bare for sjov. |
John Nielsen:Thomas Bang Petersen:Jimmie Steinbeck:Det har nok ikke noget med at det er en firma som udbyder denne service, der har hyret et telemarketingsfirma, men nok nærmere en ny fix ide om at tjene nogle hurtige penge på uvidende erhvervdrivende.Uvidende erhvervsdrivende er vel også guf for et telemarketingsfirma, hvis produktet er skræddersyet til den gruppe af erhvervsdrivende :-)
MVH
Thomas
Der må da alligevel være omsætningspotentiale for telemarketingvirksomheder uden alvorlige fejl som moralsk rygrad, eller som ikke er besværet af etiske overvejelser i deres kontakt med potentielle kunder.
Ellers gjorde de det vel ikke?
det er det helt sikkert også, der findes jo desværre mange erhvervdrivende som ikke aner noget om google med bare ved det er vigtig at være synlig der, og der kommer dagligt nye til, så der er da helt sikkert en kortsigtet forretning i det indtil de bliver stoppet af div. ombudsmænd og medier.