Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsælgere, som sælger Google Steder oprettelse

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Jimmie Steinbeck:
Ja men det lyder mere som at det er et af de mange "annoncehajsfirmaer" som har fundet et "nyt" produkt, frem for at det rent faktisk er et officielt firma som ved noget om SEO, Google, Adwords m.m. som har hyret dem. Gad vide hvem der står bag denne gang?? 

Det kunne godt være et sådant annoncehajsfirma bag. Jeg fik deres navn, og har besøgt deres hjemmeside. Hvor de markedsfører Google Places som et produkt, sammen med andre ydelser . :-)

det tror jeg helt bestemt det er, du må meget gerne sende mig en PM med firmanavnet, kunne godt tænke mig at se hvem de er bare for sjov.

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Tilmeldt 7. Dec 12
Fra  Saris Group Skrevet kl. 15:40

John Nielsen:

Thomas Bang Petersen:
Jimmie Steinbeck:
Det har nok ikke noget med at det er en firma som udbyder denne service, der har hyret et telemarketingsfirma, men nok nærmere en ny fix ide om at tjene nogle hurtige penge på uvidende erhvervdrivende.

Uvidende erhvervsdrivende er vel også guf for et telemarketingsfirma, hvis produktet er skræddersyet til den gruppe af erhvervsdrivende :-)

MVH

Thomas

Der må da alligevel være omsætningspotentiale for telemarketingvirksomheder uden alvorlige fejl som moralsk rygrad, eller som ikke er besværet af etiske overvejelser i deres kontakt med potentielle kunder.

Ellers gjorde de det vel ikke?

det er det helt sikkert også, der findes jo desværre mange erhvervdrivende som ikke aner noget om google med bare ved det er vigtig at være synlig der, og der kommer dagligt nye til, så der er da helt sikkert en kortsigtet forretning i det indtil de bliver stoppet af div. ombudsmænd og medier.

Jimmie Steinbeck

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:05

Jimmie Steinbeck:
det tror jeg helt bestemt det er, du må meget gerne sende mig en PM med firmanavnet, kunne godt tænke mig at se hvem de er bare for sjov.

Virksomhedens navn er, efter min mening, egentligt ikke så interessant. :-)

For det første har de jo ikke en jordisk chance for at forsvare sig imod min anklage, hvis jeg oplyste navnet til de, som har spurgt efter det.
Det ville ikke være fair.

For det andet, kan de jo vælge at hedde noget andet i morgen eller i næste uge. Det er sket før med virksomheder, der forsøger at sælge teknisk komplicerede produkter (SEO) via telemarkting, uden telefonsælgerne kender det mindste til produktet. Eller direkte med dårlig forretningsmoral, som med eksemplet her, hvor der forsøges solgt Google Steder på abonnement. Oprettelse af Google Steder profiler er jo ikke ligefrem er raketvidenskab.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:38

Kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvorfor telefon spam er lovligt, men email spam er ikke? 99,9% af alle opkald er spild af min - nogle gange - dyrebare tid. Lidt ligesom E-mail spam, men spamfiltrene æder det meste snask. Der er ingen der æder fjolserne i røret..

Kun når jeg keder mig, gider jeg høre på deres vrøvl. Sjovt nok får jeg ofte tilbudt en super god tilbudspris, som kræver at jeg svarer inden for super kort tid (den approach stinker).

Tilmeldt 7. Dec 12
Fra  Saris Group Skrevet kl. 21:55

John Nielsen:

Jimmie Steinbeck:

Virksomhedens navn er, efter min mening, egentligt ikke så interessant. :-)

For det første har de jo ikke en jordisk chance for at forsvare sig imod min anklage, hvis jeg oplyste navnet til de, som har spurgt efter det.
Det ville ikke være fair.

For det andet, kan de jo vælge at hedde noget andet i morgen eller i næste uge. Det er sket før med virksomheder, der forsøger at sælge teknisk komplicerede produkter (SEO) via telemarkting, uden telefonsælgerne kender det mindste til produktet. Eller direkte med dårlig forretningsmoral, som med eksemplet her, hvor der forsøges solgt Google Steder på abonnement. Oprettelse af Google Steder profiler er jo ikke ligefrem er raketvidenskab.

Ok, det var heller ikke for at ville hænge dem ud, mere se hvad det var for noget:)

Jimmie Steinbeck

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 08:23

Kristian Mølholt :
Kan du løse den, så er der en flaske god rødvin på vej med posten

Vi kan også sige 2 flasker rigtig god rødvin :o)

Link

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:55

Troels:
Kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvorfor telefon spam er lovligt, men email spam er ikke? 99,9% af alle opkald er spild af min - nogle gange - dyrebare tid. Lidt ligesom E-mail spam, men spamfiltrene æder det meste snask. Der er ingen der æder fjolserne i røret..

Kun når jeg keder mig, gider jeg høre på deres vrøvl. Sjovt nok får jeg ofte tilbudt en super god tilbudspris, som kræver at jeg svarer inden for super kort tid (den approach stinker).

Skriftlig spam i form af mails er det let at dokumentere indholdet af. Det er noget sværere ved "telefon spam", som du kalder det.

Hvis kold telefon kanvas blev ulovligt, ville det give endnu et slag i ansigtet på de virksomheder, der historisk set har levet tykt på det i årtier.

Og her mener jeg i særlig grad de trykte medier, forsikringsselskaber og lignende.

Jeg svarer nu alle telefoniske henvendelser fra sælgere på en ordentlig måde. Men det er sjældent, at de får så lang tid, som telefonsælgeren fra det her SEO firma gjorde. :-)

Generelt siger jeg aldrig ja til noget tilbud, der er afleveret pr. telefon. Ligesom Niels beder jeg også om at få tilsendt noget på skrift, hvis det er lykkedes telefonsælgeren at overbevise mig om, at han/hun har noget interessant for mig, på de 10 - 20 sekunder, vedkommende normalt får af min tid, nu de alligevel har været heldige at fange mig selv. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)