Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne og kodet design - til salg måske?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har ikke oprettet denne tråd for at sælge mit domæne og design der høre sammen. Men mere for at høre om hvordan der måske kunne være salg i sådan en "pakke"?.

Det er professionelt og rigtig fedt design. Det er sliced og kodet helt efter bogen også. Og så medfølger ejerskabet af .dk domænet. (alt .psd medfølger også)

Hvad ligger prisen i sådanne ting normalt? - det omhandler gaming (pc og konsoller) ?

Tænker nok og smide det på Virksomhedsbørsen -men vil lige mærke vinden herinde.

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:33

Der i mine øjne mange faktorer i spil da det afhænger om der er market indenfor dette område, konkurrenter, om du tilbyder support osv.

Ved at der var en herinde der fik solgt en hjemmeside der omhandler en webshop omkring game-cards hvor der også tilhørte et domæne. Hans design var dog købt via en anden hjemmeside men han oversatte vist det hele selv og han fik vist 5000 kr.- for den, i mine øjne burde din være lidt dyrere men som sagt afhænger det af meget. 

Ved ikke om dit design arbejder med et CMS system men kan virkelig anbefale themeforest.net hvor du kan sælge dit design i alt former (HTML, Joomla, Drupal, Opencart, Magento, Wordpress osv) har selv en del ting derinde og det spiller lige efter bogen! 

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:43

Det er designet til brug i WordPress

Supply Chain blæksprutte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:49

kan være jeg skal lave en 10% dusør til en der kan sælge det for mig for fx 5K Dkr.  Så får jeg ca prisen hjem for hvad det har kostet mig totalt.. og så er der også til julegaverne :)

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 21:55
Kan du smide et link til siden?
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 07:27

Supply Chain blæksprutte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 17:12

Tænker i kunne give et bud på hvad jeg burde kunne få for dette inkl domænet der følger med?

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:22

Hej kejseren, jeg er virkelig bange for du ikke kan få meget for det. I mine øjne så ser designet ud til at være fra 2001/2002. 

Et eksempel som jeg synes ser utrolig fedt og samme målgruppe - http://wp-leetpress.wpmaniac.com/ . 

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:32

Der giver jeg dig så slet ikke ret. men det er jo din mening og smag.

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)