Så selvom du gerne vil havde det til være marketing, så forstå at det bestemt også er en it faglig betragtning.
Jeg skal ikke kunne sige om der findes en gylden vej hvor man kan komme igennem med et hædreligt resultat. Fakta er at rigtigt mange af de templates der bliver købt, aldrig bliver til rigtige sites, fordi ikke kan rette i dem. Det er super synd, da templates typisk koster penge upfront, så betyder det at pengene er spildt. Nu ved jeg ikke hvor lang tid, du har rodet med it, men det må da også være dit indtryk ?
Men det er da godt at høre at man ikke behøver FTP. Selvom det nok altid har været den mindste hurdle.
Og wordpress kan installeres med en 1-click installer
Det syntes jeg også er fedt, problemet er bare at hvis man opgraderer den så forsvinder ens widgets og hvis man ikke gør så bliver man hacket :-(
Lad mig se - hvis du køber templates, er det fordi du ikke vil betale for et unikt design, køber du et template, så vælger du et template ud fra hvad du syntes ser godt ud.
Bruger du et framework, eller et template der har indbygget customizer, jamen fint - så kan du rette meget i det som man vil, ud fra de funktioner der er bygget.
Det samme sker med jeres "software", man kan ikke mere, end jeres software kan - så det er softwaren der sætter en limit, helt ligesom hvis du vælger et dårligt tema i wordpress.
Vælger du derimod et godt et, jamen så kan du højest sansynligt også mere.
Nu kender jeg rigtig mange temaer som er gratis, og har indbygget customizer, men om så man skal ligge lidt penge, syntes jeg egentligt er fair, det er jo arbejde der er brugt på at udvikle det.
Og om du installere wordpress med 1-click installer eller ej - du kan sagtens opgradere, både via wordpress selv, men også i 1-click installeren (Det kan jeg ihvertfald ;) )
Ved dog ikke hvad installers du kender til.
Men vil man have et hæderligt resultat, så må man tage nogle valg i livet, vælger du forkert, jamen så har man failed - og så prøver man bare igen. Lidt ligesom, det kan godt være at jeres service er totalt awesome (Jeg ved det ik da jeg ik har prøvet den) - Den passer måske meget godt til nogle folk, men ik så godt til andre folk. Folk er forskellige.
Så hvis man ved hvad man vil have, så er jeg sikker på man nok skal finde en løsning der passer, hvis du vil have et unikt design, jamen så er man nok også villig til at betale for det. - Så man kan ikke sige at noget er bedre end noget andet, fordi folk har forskellige behov.
Igen, jeres service kan være god for nogle, men ik for andre. Lidt ligesom det hosting vi sælger, kan være god for nogle, men ik for andre - lidt ligesom nogle køber økologisk, andre gør ik :)
Så ingen grund til at argumentere hvorfor ting er bedst, eller dårligst - hvis kunden har et behov, der passer til ens produkt, så er det jo godt. Men lover man guld og grønne skove, og når det så kommer til stykket, at man ikke har alle de muligheder som kunden troede - bliver de skuffet.
Så hvis man siger hvad sit produkt KAN, og ik hvad andres produkt ik kan - det kan godt være det giver færre kunder i starten, men når man får kunder, som virkelig elsker ens produkt, så skal der også nok komme flere af dem :)