Kan anbefale www.bulldesign.dk , som leverer et godt produkt til fornuftige penge. Desuden er Hassan god til, at sikre sig at shoppen bliver tilpasset til dit behov.
Tag fat i Peter fra www.1902software.dk de laver virkelig flotte webshops i Magento, som er et af de bedste webshop systemer der findes. Blockbuster, George Jensen, Nokia og mange flere er bygget op omkring Magento.
Godt at høre at du skal i gang med en webshop. Hvis du stadig er interesseret i at finde en dygtig udvikler, vil jeg meget gerne hjælpe dig med at kreere en professionel webshop til en overkommelig pris. Du kan skrive til mig på PM eller mail (kontakt[snabela]better-web.dk)
Jeg sad og tænkte det helt samme. Der findes forskellige grader af certificering, grundlæggende er certificering til for at vise, at man evner det man arbejder med, eftersom man har gennemført træning og prøver. Og det er derfor en sikkerhed for at eventuelle kunder.
Som med alt andet her i livet hænger pris og kvalitet sammen.
Det lyder umiddelbart let at komme igang med en webshop. Men der er mange faldgrupper og en god leverandør med erfarring er alle pengene værd!