jeg vil gerne lave en webshop (en lille -max 200 varer) . Jeg sælger kosmetik produkter. Kan i anbefale mig nogle gode firmaer som laver gode løsninger. Jeg har brug for både design og it opsætning.
Hej jeg kan lave en flot webshop til dig med logo og det hele til 2500. Hvis du er interesseret så skriv til htan@live.dk, så sender jeg nogle referencer :)
jeg er ikke specielt interesseret at lave billig løsning, jeg vil bare gerne at det fungere som den skal, er nemt og overskygelig, osv. Skriv til min mail for mere.
jeg vil gerne lave en webshop (en lille -max 200 varer) . Jeg sælger kosmetik produkter. Kan i anbefale mig nogle gode firmaer som laver gode løsninger. Jeg har brug for både design og it opsætning.
Glæder at høre fra jer
Ilona
Hej !
Jeg har et firma som laver hjemmesider, webshop og it support, vi kan med intet problem lave en webshop for dig, som passer til dit budget, plus vi laver og seo, hvis det også er noget? men du kan evt skrive til mig på 42928211 og så kan vi finde ud og noget og jeg kan sende nogen hjemmesider hvor vi har lavet webshop.