Jeg tumler med et spørgsmål vedr. at lave blogs og bruge dem til SEObacklinks til sin egen webshop. Hvis jeg har en butik på nettet som sælger dæk. Jeg opretter så nogen blogs hvor der skrives om biler med mere. Så kan jeg skrive nogen artikler om dæk og linke til min webshop fra disse blogs. Men vil Google ikke se at webshoppen og disse blogs har samme ejer og dermed vil Google straffe én for det ?
Hvis han får dem spredt godt ud på mange forskellige hoteller, så bør det ikke være noget problem...? :$ Det bliver ikke nemt at vedligeholde osv... Men i forhold til Google bør det ikke være noget problem, med mindre at han er så usandsynlig uheldig at en Google-medarbejder opdager det... :) så længe at det er godt og brugbart stof han poster, så er det sgu ikke noget problem... - Det er min holdning til det... :)
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
I skal have tak for at uddele af jeres viden om dette her . Hvordan for jeg forskellige IP, DNS ? Hvis jeg sidder hjemme bruger jeg jo den samme IP adresse til at logge ind på de forskellige blogs, eller det er måske ikke noget med det at gøre ?
Eller har det noget med hoteludbyderens IP at gøre ?
Jeg opretter en ny konto til hver domænenavn / blog og spreder dem ud på forskellige udbydere, derved for jeg forskellige IP og DNS ?
Et tillægs spørgsmål. Når jeg køber og opretter et domæne navn hos en udbyder skal jeg udfylde Navn, adresse, telefonnummer. Hvor meget ses af Google ? Er det kun navnet ? Eller ser de også adressen ? Jeg kan jo ikke lave fake adresser.