Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At Oprette blogs og bruge dem til SEO til sin webshop ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino,

Jeg tumler med et spørgsmål vedr. at lave blogs og bruge dem til SEO backlinks til sin egen webshop. Hvis  jeg har en butik på nettet som sælger dæk. Jeg opretter så nogen blogs hvor der skrives om biler med mere. Så kan jeg skrive nogen artikler om dæk og linke til min webshop fra disse blogs.  Men vil Google ikke se at webshoppen og disse blogs har samme ejer og dermed vil Google straffe én for det ?

Tak på forhånd :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:14

Jo, i ekstreme mænger.. At du gør det med 1-5 blogs sker der intet ved :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Oct 11
Skrevet kl. 22:25

Okay så hvis man vil have 50 blogs vil det være en god ide at oprette dem i andres navne så Cool

Tak du

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:30

Hej Ganic,

1-5?? :) Selv 50 "bør" du også kunne oprette i eget navn! :) prøv dog så vidt muligt at sprede dem ud på forskellige webhoteller :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke bare navne, også DNS, IP adresse and so on! :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:31

Mehmet Aslan:

Hej Ganic,

1-5?? :) Selv 50 "bør" du også kunne oprette i eget navn! :) prøv dog så vidt muligt at sprede dem ud på forskellige webhoteller :)

Vh. Mehmet

Ahh pas nu på du ikke snakker over dig :)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:36

Hej Emil,

Hvis han får dem spredt godt ud på mange forskellige hoteller, så bør det ikke være noget problem...? :$ Det bliver ikke nemt at vedligeholde osv... Men i forhold til Google bør det ikke være noget problem, med mindre at han er så usandsynlig uheldig at en Google-medarbejder opdager det... :) så længe at det er godt og brugbart stof han poster, så er det sgu ikke noget problem... - Det er min holdning til det... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:50

Jamen her har det intet med holdninger at gøre. Manden kan miste alle sine placeringer og derved indtjening. Husk nu IP, DNS,Navn and so on!

Tilmeldt 27. Oct 11
Skrevet kl. 10:23

Hej jer,

I skal have tak for at uddele af jeres viden om dette her Big Smile. Hvordan for jeg forskellige IP, DNS ? Hvis jeg sidder hjemme bruger jeg jo den samme IP adresse til at logge ind på de forskellige blogs, eller det er måske ikke noget med det at gøre ?

Eller har det noget med hoteludbyderens IP at gøre ?

Jeg opretter en ny konto til hver domænenavn / blog og spreder dem ud på forskellige udbydere, derved for jeg forskellige IP og DNS ?

Igen Tak

Tilmeldt 27. Oct 11
Skrevet kl. 10:59

Et tillægs spørgsmål. Når jeg køber og opretter et domæne navn hos en udbyder skal jeg udfylde Navn, adresse, telefonnummer. Hvor meget ses af Google ? Er det kun navnet ? Eller ser de også adressen ? Jeg kan jo ikke lave fake adresser.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)