Ja..desværre Dimitri! It is the hard way *S* /Peter |
Sprogundervisning - trække fra?
|
Jo..Mikkel-rigtigt nok! Men som jeg forstår Dimitris indlæg, så er det et helt nyt felt, som han vil betræde, og jeg tror, at det vil knibe med at overbevise SKAT om, at det er en nødvendighed for hans nuværende buiseness. /Peter |
|
Bare lige for at genoplive en gammel tråd: Er det overhoved ikke muligt at trække sprog-undervisnings software fra? Står ofte i situationer hvor dem jeg skal arbejde med ikke taler engelsk. Derfor vil jeg gerne have en grundlæggende forståelse af sproget (amharisk og ikke japansk), så jeg ikke konstant skal have en tolk med, eller have nogen til at oversætte emails. Umiddelbart er det ret vigtigt for min forretning, men jeg er i tvivl om hvorvidt jeg må trække det fra alligevel. |
Du kan altid fratrække hvis det et din medarbejder som tager kurset. :). Så er det personaleonkostninger. |
som udgangspunkt kan du trække omkostninger til din uddannelse fra hvis den er udbygning af eksisterende og nødvendig, og ikke hvis det er ny uddannelse, og det lyder amharisk sprog som - så jeg ville tage omkostningen selv - men lidt imponerende- det er noget med et sprog i Etiopien mener jeg - jeg turde ikke undvære tolk, sæt 1000 og og 1 mio hedder næsten det samme vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Beklager det sene svar. Fik ikke notifications i min inbox. Har valgt at tage et online kursus for egne penge til at starte med. Det er alligevel ikke så dyrt. Desuden kunne jeg en del ord og vendinger i forvejen og min kone er etiopisk, så hjælper lidt på det :) Tak for jeres input. |