Jeg har selv været inde for branchen i 4 år, men vil gerne prøve at starte noget op sammen med en frisk samarbejdspartner. Jeg har allerede fået flere ting på plads som - cvr nummer( aps) - nem telefon nr. med telefonsvarer - adresse i Hellerup - hjemmeside med log ind til medarbejder og kunder ( er under opbygning) Der er ingen kunder i firmaet i dag og der er tale om at starte fra bunden. Firma navnet sælger sig selv og kunderne skal vi have igennem licitation. Og er næsten sikker på at få 35 opgange (1 x ugen) her til feb. da jeg tidligere har haft denne kunde. Jeg har selv planer om at udvikle nutidens rengøringsfirma der følger med i tiden. Det vil sige at alt forgår elektronisk og online. Når vi møder kunder kan vi give dem et tilbud efter 5 min. fordi vores system selv regner ud hvad vi skal have for stedet. Vi kommer ikke ud til kunden med papir men med tablet/ipads. 80% af alle vores rengøringsmidler skal være svanemærket o.s.v Så sidder der en der ude som har lyst og gå på modet til at tage springet om at over tage Danmark med storm er i velkommen til at skrive. Man skal aldrig sig aldrig, måske er du den jeg søger??? |
Lyder spændende.
har ingen erfaring med branchen, men er lidt fristet ved tanken om et samarbejde med en der har gå på mod.
jeg følger lige lidt med i udviklingen og ser hvad er sker.