Tror det er et spørgsmål om at vælge "religion" Jeg er gift med en mand, som i sin tid er uddannet elektronikfagteknikker ved Sonofon, siden blevet it-supporter. Som arbejdstelefon har han en Iphone 4s, privat en samsung galasxy s2 og pt har han en samsung galaxy s3, som han skulle teste hvordan den fungerede i forhold til deres it system. Han siger at hvis ikke man kan finde ud af at bruge en ordentlig telefon, så skal man vælge Iphone. Og jeg bliver skilt, hvis jeg kommer hjem med en Iphone og bruger andre undskyldninger end at jeg synes den er pæn. Han bruger sin til at fjernstyre styre sine servere på og han ser en masse undervisningsvideoer på den. Jeg har også selv en samsung galaxy s2 og bruger min til at surfe lidt på nettet, tjekke ordre på min webshop og facebook på. Vi er begge supper tilfredse med den. Jeg har ikke selv prøvet 3'eren, men han siger at den er en lille smule hurtigere, kammeraet er lidt bedre, skærmen er lidt større. Om det er de sidste penge værd ved jeg ikke. Jeg skiftede fra en af nokias første touch telefoner over til min samsung for nyligt og har absolut ikke fortrudt det. Det er jo en helt ny verden der åbner sig. Jeg har leget ganske lidt med Iphonen og må sige at jeg klart vælger min samsung. Så det er jo nok meget op til dig selv, i forhold til hvad du er til og hvad du vil give for en telefon. God fornøjelse i en ny verden :o) Jannie |
Tusind tak for de mange og brugbare svar! (kæft hvor elsker hjælpsomheden på Amino - credit til Thorborg for initiativ!).
Jeg synes umiddelbart at argumenterne for at få mig en Samsung Galaxy 2/3 er virkelig gode, og jeg vil med det samme få den med i mine overvejelser her i løbet af opsparingsperioden ;).
Igen, tusind tak for hjælpen lads and ladies!
- Mads